Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Huawei Forum

Datum registriranja: 07.06.2018.
Posjeti: 1399
Posljednja aktivnost: 08.07.2019.
Uloge: Moderator
Primljene pohvale: 258
Politika privatnosti, uvjeti korištenja i politika kolačića su prihvaćeni datuma 07.06.2018.

Komentari

  • Bok @imiscevic90, Pokušaj napraviti jednostavan restart telefona dakle, samo ga ugasiti i ponovno upaliti te provjeri pojavljuje li se problem i dalje.
  • @TimeForce zaista nam je žao što imate navedeni problem Međutim, ako vam je servis naveo da se javite prodavatelju, svakako vam to i ovdje savjetujemo.
  • @Bosancero svi koji već imate ID, moći će te se prijaviti s njim
  • @nana, drago nam je
  • Bok @Janahjanah, Jeste li pokušali obrisati, pa nanovo instalirati Viber? Pokušajte ovom jednostavnom radnjom provjeriti hoće li biti sve Ok Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • Bok @ivankralj, Kako je forumaš @NicK17 naveo, pripazite na navedeno - da ne pokrijete gornji dio zaslona. Također, probajte očistiti zaslon, jer navedeno se može pojaviti i ako zaslon nije čist Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • Bok @Dario222, Provjerite imate li omogućene obavijesti. Ovo možete jednostavno omogućiti za svaku aplikaciju. Naime, dovoljno je samo otići pod Postavke, potom na Aplikacije i obavijesti, zatim na Aplikacije te u spisku aplikacija kliknite na ap…
  • @nana, znate li možda kada vam se problem prvi put pojavio? Naime, često je slučaj kako neke od aplikacija, posebice igre, mogu imati zlonamjerni softver koji vrši određene radnje u pozadini, a da toga nismo niti svjesni. Ako je takav slučaj, pokuša…
  • Bok @nana, Pokušajte provjeriti ponašanje na drugim WiFi mrežama. Ako se problem svuda javlja, moguće je da se na telefonu odvija ažuriranje aplikacija, a koje može narušiti brzinu internetske veze. Stoga, provjerite odvijaju li se određena ažuri…
  • @Dudum iako postoje razne informacije na internetu, kao admin na Forumu mogu vam potvrditi samo one za koje dobijem službenu potvrdu
  • @Bosancero čestitamo
  • Bok @ŠkvorcP1234, Možete li za početak pokušati obrisati i ponovno instalirati aplikaciju. Nekada ova radnja bude riješenje Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • Bok @Dario222, Nažalost informacije o Honor pametnim telefonima nisu nam dostupne Molimo te da sve informacije provjeriš preko Honor službenih kanala Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • @Dudum nemamo još službenih informacija, čim ih bude - objavljujem na Forumu
  • U svakom slučaju, drago nam je tako
  • @Dudum tako je Postoje ograničenja po tržištima, automobilima, uređajima i slično, a za više informacija preporučamo pogledati službeni web
  • Bok @Bosancero, Ova nam ideja zvuči odlično i izazovno Ako se upustite u takav projekt bilo bi nam drago da s nama podijelite detalje Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • Bok @vanjak7, Ispričavam se na dužem čekanju odgovora. Naime, trenutno još nemamo službeno potvrđeno, no čim informacije budu službene - javljam vam na Forumu Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • @miha Trenutno nemam službenu potvrdu
    in EMUI 9 Comment by Huawei Forum Lipanj 21
  • @humate nažalost, službeno vam mogu dati potvrdu tek kada mi pristigne potvrđena za naše tržište Trenutno vam mogu potvrditi dolazak Androida 9
  • Bok @ŠkvorcP1234 Kada primite poruku na zaključanom zaslonu vam stoji obavijest o pristigloj poruci. Sadržaj poruke skriven je iz sigurnosnih razloga. Po otključavanju zaslona, obavijest je u statusnoj traci, pri vrhu zaslona. Bez otvaranja poruk…
  • @Pave90 zaista nam je žao što imate navedeni problem Ono što je u našoj moći, tj. u mojoj moći kao administratora na forumu je proslijediti sve informacije na daljnju provjeru. Iskreno se nadam brzom rješenju, a u svakom slučaju ako ga ne bude, u…
  • @Dario222 raspored sistemskih ažuriranja nije unaprijed definiran, tj. nije određeno da to bude svaki mjesec
  • @Kesa86 za rješavanje problema Bluetooth povezivanja s drugim uređajima, pokušajte s uklanjanjem uređaja i ponovnim povezivanjem. Nadamo se da ovo može pomoći Nažalost, problem s povezivanjem često nije jednoznačan
    in Wifi+ Comment by Huawei Forum Lipanj 18
  • @Dario222, Q2 2019 odnosi se na tekuću godinu Međutim, nemamo potvrdu za dolazak ažurianja na P10 lite, isključivo na P10.
  • Bok @Chuky713, Jeste li pokušali promijeniti temu? Dovoljno je pod Temama izabrati neku drugu i trenutna će se promijeniti. Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
    in Tema Comment by Huawei Forum Lipanj 18
  • Bok @Dario222, Nažalost za P10 lite nemamo službenu potvrdu nadogradnje Q2 2019 označava kvartal određene godine, Q1 je prvi, Q2 je drugi i tako redom. Navedeno znači kako će ažuriranja stići tijekom drugog kvartala, odnosno u periodu od travn…
  • Bok @upomoc, Kako su vam kolege već prenijele, bojimo se da je jedini način za otključvanje povratak telefona na tvorničke postavke Lijep pozdrav, Marin Hauwei Forum tim
  • Bok @Bosancero, Molimo te se upitom se javiti u naš ovlašteni servis Hvala. Lijep pozdrav, Marin Huawei Forum tim
  • @humate imamo potvrdu za 9.0, za 9.1 još nemamo informacija