Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Huawei Forum

Datum registriranja: 07.06.2018.
Posjeti: 937
Posljednja aktivnost: 16.02.2019.
Uloge: Moderator
Primljene pohvale: 129
Politika privatnosti, uvjeti korištenja i politika kolačića su prihvaćeni datuma 07.06.2018.

Komentari

  • @AndelkoSplit, Za sačuvati podatke preporučamo napraviti sigurnosnu kopiju svih podataka sa telefona na računalo, microSD karticu ili korištenjem cloud pohrane, kao Google Drive. 🙂
  • Bok @LukaMuni, Ažuriranje sustava razlikuju se po pojedinim tržištima. Tako primjerice ažuriranje na jednom tržištu obuhvati već određene zakrpe, pa nije nužna određena međuverzija koja izađe na nekom drugom tržištu 😉 Što se tiče perioda prim…
  • > @zvoncica95 said: > Pozdrav! Zanima me oću li izgubiti sve podatke na mobitelu ako ga vratim na staru verziju 8.0.0 preko HiSuite? Bok @zvoncica95, Povratak telefona na stariju verziju operacijskog sustava nikako ne preporučamo.…
  • > @AndelkoSplit said: > Pozdrav. Nakon nekoliko dana sa EMUI9, dogadja mi se da se baterija prazni duplo brze nego na Emui 8. Vidim da Huawei Home launcher pojede 10% baterije? Ima li neko slican problem? Prva 2 dana je baterija bila i bolj …
  • Bok @mm32393, Drago nam je da je ažuriranje stiglo i da ste zadovoljni Uživajte
  • Bok svima, Drago nam je da ažuiranja stižu
  • Bok @dajac59, Tvoj komentar smo obrisali. Na Huawei Forumu nećemo tolerirati ne primjerene komentare, vrijeđanje ili neki drugi oblik ne primjerene komunikacije.
  • Bok @dario124, Ažuriranja na Android 9 su još uvijek u distribuciji, stoga molimo vas za još malo strpljenja
  • Bok @dajac59, "Crvene oči" su nažalost čest neželjeni efekt pri fotografiranju u uvjetima slabijeg osvjetljenja ili u mraku korištenjem bljeskalice. Jedan od način kako se riješiti crvenih očiju je korištenje nekih od alata za obradu fotografija …
  • Bok @rig, Drago nam je da ste problem na kraju uspješno riješili
  • Bok @mm32393 i @Fiuman, S obzirom da su ažuriranja na Android 9 još u distribuciji, molimo vas za još malo strpljenja Ako vam ažuriranje ne pristigne do polovine mjeseca, svakako mi se javite na privatnu poruku s IMEI i build brojevima pa prov…
  • Bok @Kens, Kako je postupak ažuriranja još u tijeku, molimo vas za još malo strpljenja Ako vam ažuriranje ne stigne do sredine mjeseca, svakako nam se javite kako bismo provjerili
  • Bok @evan, Jeste li uspjeli riješiti problem na način kako je predložio forumaš @Zićo?
  • Bok @Dlevak, Kako bi povećao prostor za pohranu, možeš prokušati "očistiti" telefon nekom od aplikacija za održavanje telefona, primjerice s alatom CCleaner https://play.google.com/store/apps/details?id=com.piriform.ccleaner&hl=hr Ako ti …
  • Bok @miho21, Nažalost nemamo potvrdu Popis svih modela možeš pronaći ovdje: https://huaweiforum.hr/discussion/comment/660
  • Bok @mercedesslr, Možete li detaljnije opisati u čemu je problem? Alternativno možete li pokušati napraviti provjeru preko sistemskog ažuriranja?
  • Bok @rejni, Kao završni korak možemo vam savjetovat obratiti se našem servisu. Servis može napraviti detaljnu provjeru uređaja i utvrditi zbog čega imate navedene probleme
  • Bok @gumin3m, Moguće je da ste ranije uspjeli primiti ažuriranja, no uvjeti koji smo naveli predstavljaju trenutno dostupan službeni podatak za uspješno primanje ažuriranja na našem tržištu. Kako ste naveli, vaš je telefon za drugo tržište, pa m…
  • Bok @rejni, Kako biste eliminirali situaciju da je ovaj problem uzrokovan nekom od aplikacija koje su možda pokrenute u pozadini, preporučamo napraviti povratak na tvorničke postavke. Pripazite samo na vaše podatke pri ovom postupku, kako ne bis…
  • Bok @speks12, Nažalost bežični prijenos ima svoja ograničenja. Ono što možete probati je testirati u različitim situacijama. Primjerice, kakvo je ponašanje na nekom drugom TV uređaju, ili drugom usmjerivaču
  • Bok @gumin3m, Nažalost, službeno za primanje ažuriranja nužno je imati telefon za predviđeno tržište i SIM karticu za to tržište
  • Bok @Kolebrate, Ako imate, možete li pokušati ukloniti privremeno neki od oblika zaključavanja, tj. zaštite (PIN, uzorak), pa provjeriti ima li promjena s prikazom obavijesti?
  • Bok @gumin3m, Ukoliko je uređaj kupljen u Njemačkoj, odnosno za njemačko tržište, ažuriranja možda nećete niti primiti sve dok u uređaj nastavite SIM karticu za njemačko tržište.
  • Bok @Kolebrate, Ovo možete jednostavno omogućiti za svaku aplikaciju. Naime, dovoljno je samo otići pod Postavke, potom na Aplikacije i obavijesti, zatim na Aplikacije te u spisku aplikacija kliknite na aplikaciju čije biste obavijesti htjeli vid…
  • Bok @Zeljko, Ako na telefonu imate podršku za pametni etui (cover), onda istom možete pristupiti Klikom na Settings > Smart assistance > Smart cover, pa ptom na On. Što se tiče obavijesti o ažuriranjima, kako je riječ o važnim zakrpama, …
  • Bok @yelman, Točne informacije o preostalim uređajima koji još trebaju dobiti ažuriranje na najnoviju verziju Androida nam nažalost nisu dostupne Ono što bismo vas zamolili je da se strpite do polovice veljače. Postupak ažuriranja kako smo nav…
  • Bok @Ivica66, Niste me dobro shvatili Nećete morati čekati verziju Androida 9.1 ili noviji, nego će te imati mogućnosti ažuriranja kada bude dostupna i određena zakrpa Naime, nije rijetkost da korisnici Huawei pametnih telefona primaju ažurir…
  • Bok @Ivica66, Nadogradnju na najnoviju verziju Androida trebali bi ste opet dobiti, ali tek kada se pojavi nova inačica (verzija) dostupna za preuzimanje
  • Bok @Mkst2016 i @speks12, Određene značajke telefona, poput spomenutog 3D skenera konstantno se razvijaju, tako da pri nekim od slijedećih ažuriranja možete očekivati bolje rezultate Također, probajte obaviti skeniranje u različitim okruženjim…
  • Bok @rig, Pokušajte napraviti zrcaljenje na drugom TV uređaju. Ako na drugom TV uređaju sve radi, moguće je da postoji određeni problem u podršci TV uređaja s novom inačicom Androida.