Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Problemi s ekranom

Nakon zadnjeg ažuriranja s desne strane ekrana se pojavila žuta mrlja.
Je li moguće da je radi pregrijavanja? Mobitel je star nekoliko mjeseci.
0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Srpanj 2018

    Pozdrav Jope,

    Imate li navedeni problem uvijek prisutan na zaslonu ili samo u određenim okolnostima? Također, je li prisutan samo u nekim aplikacijama ili konstantno?
    Možemo prvo savjetovati ponovno pokrenuti telefon.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • JopeJope
    Konstantno. Neovisno o aplikacijama.
    Kad se mobitel zagrije jasnije se vidi mrlja ali je konstantno prisutna.

    Hvala na odgovoru.
    Lp
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pozdrav Jope,

    U tom slučaju, ako vam je uređaj pod jamstvom predlažemo slanje u ovlašteni servis na provjeru.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • Kesa86Kesa86
    Ista stvar i kod mene, na gornjem desnom dijelu ekrana, žuta mrlja u dužini uz rub ekrana cca 2.5cm
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pozdrav @Kesa86,

    Imate li navedeni problem uvijek prisutan na zaslonu ili samo u određenim okolnostima? Također, je li prisutan samo u nekim aplikacijama ili konstantno?
    Možemo prvo savjetovati ponovno pokrenuti telefon, a ako je problem i dalje prisutan pokušajte povratak na tvorničke postavke.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • GrofGrof
    Upravo se to dogodilo i meni znači update na 8.0.0.336 sam dobio prije par minuta i sa desne strane ekrana se pojavila žuta mrlja otprilike duljine 50mm.. Nakon updatea.. O čemu se radi??????????
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @Grof,

    Pokušajte napraviti restart pametnog telefona. Također, ako možete pratiti događa li se ikakva promjena mrlje, recimo, nakon nekog vremena mirovanja, duljeg rada na telefonu ili slično.

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • dajac59dajac59

    neznam otkud vam se problemi sa ekranom dešavaju nakon update,meni sve normalno prođe i nikakvih problema,samo neznam zbog čega oni rade čestae nadogradnje,nevidim baš nikakve promjene u ničemu,aparat radi kao i prvih dana moje kupovine a nije prošla ni pola godine,prosvjetlite me gospodo ako znate kakve to onda promjene dobiva mobitel,ja ništa neprimjetim,baš nikakve

    davor dajac

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Listopad 2018

    Bok @dajac59,

    To što naoko ne vidimo očite promijene, ne znače da one ne postoje :wink:
    Naime, u Huaweiju predano rade na razvoju operacijskog sustava kako bi korisničko zadovoljstvo bilo na najvišem nivou. Taj razvoj neophodno uključuje i poboljšanje stabilnosti rada, brzine i performansi, sigurnosti i druge elemente operacijskog sustava koje možda niti ne primjećujemo, ali one se događaju.
    Vjerujte nam, sigurno niti jedno ažuriranje nije obavljeno bez cilja :smile:

    Drago nam je da vi nemate probleme sa zaslonom :wink:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • GrofGrof
    Mrlja je konstantno prisutna pokušao sam sve, od vraćanja na tvorničke postavke do gašenja mobitela i ništa apsolutno ništa ne pomaže, ja niti igram igrice na mobu, vrlo rijetko koristim YouTube, svjetlina zaslona je ispod 50% od prvog dana, uvijek je u onoj plastičnoj zaštitnoj maski gasim ga preko noći i nilad nije pao, nije udaren, nikakva oštećenja nema.. Nevjerovatno
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @Grof,

    Zaista nam je žao što imate navedeni problem. On svakako ne bi trebao biti prisutan. Međutim, ako ste pokušali sve i mrlja je uvijek prisutna, jedino što možemo je zamoliti vas da se obratite servisu.
    Nadamo se da će problem biti detektiran i riješen u brzom roku :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • GrofGrof
    Drugog riješenja nema.. Ide na servis
    0
  • dajac59dajac59

    evo što se pojedincima dešava,kažete da oni izbacuju update koje rade na usavršavanju perfomansi itd. a ljudi imaju problem koji ja trenutno nemam,znači opet to nije to,kaže se ako se mrlje nemogu maknuti da se nosi na servis,zbog čega?????zbog njihovog neznanja,meni da se desi ja bi ih tužio i traćio novi uređaj a ne čeko sa servisa,onda netreba niti prodavati ako oni meni šalju update zbog nekog poboljšanja a ono pogoršanje,ja se ubuduće bojim toi i napraviti,nek ostane ovak kako trenutno i je a ne da imam problem,to je moje mišljenje

    davor dajac

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @dajac59,

    Navedeni problemi sa zaslonom nikako ne bi se trebali pojaviti niti na ikoji način biti vezani uz ažuriranje sustava :smile:
    Mnogobrojni drugi korisnici su prošli proces ažuriranja bez ikakvih problema, stoga ovdje treba utvrditi o čemu je uopće riječ. Kako bismo to mogli učiniti, servis je jedini nadlažen i mjerodavan u tom postupku :wink:

    Budite sigurni kako niti jedan korisnik neće biti oštećen utvrdili se problem u radu samog uređaja :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • GrofGrof
    Svi peru ruke i pojma nemaju zašto se to događa, nije meni problem poslati mob u servis, problem je što ako se to ponovi.. Malo je neozbiljno sa strane prouzvođaća da se ne oglasi po ovom pitanju, da sam mob kupio u HR vjerujte da bi zahtjevao novi uređaj..
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Listopad 2018

    Bok @Grof,

    Zaista nam je žao što imate navedeni problem, no sigurni smo da problem nije vezan uz ažuriranje uređaja. Mnogobrojni korisnici, pa i mi sami primamo redovito ažuiranja i ovaj problem nije prisutan :smile:

    Upravo kako bismo bili sigurni u to što se dogodilo savjetovali smo vam servis.

    Nadamo se brzom i uspješnom rješavanju problema :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • danikobac9danikobac9
    Ja imam 8.0.0.337 update,i za sad nema nepravilnosti
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @danikobac9 said:
    Ja imam 8.0.0.337 update,i za sad nema nepravilnosti

    Drago nam je, no tako i treba biti :wink:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • Natasa1909Natasa1909
    Kupila sam Huawei Mate 10 lite u Prosincu 2017. godine. Problem s žutom mrljom na ekranu koja se sve više širila pojavio se 3 mjeseca nakon. Mobitel sam dala na servis te tek nakon mjesec dana je vraćen i popravljen (napravljena zamjena ekrana). 5 mjeseci nakon ista mrlja se ponovno vratila. Ovo zbilja nije u redu. Mobitel imam tek 11 mjeseci a od toga je 1 mjesec bio na servisu i sad bi ga opet trebala dati. Imam li pravo na zamjenu uređaja?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Studeni 2018

    Bok @Natasa1909,

    Zaista nam je žao što imate problem s vašim telefonom :disappointed:
    Moramo vas uputiti na servis, jer servis je jedini mjerodavan u dijagnozi, popravku ili zamjeni uređaja.

    Zahvaljujemo na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0