Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Restart kod telefoniranja

Pozdrav svima..

Da li netko zna ili se susreo sa slijedećim problemom:

Telefon se s vremena na vrijeme sam restarta tijekom razgovora.
Baterija je napunjena cca 70%.
Uređaj je star 1 god.

Zamjenio sam novu SIM karticu kod mobilnog operatera (rekoh, možda to ima veze).
Prilično frustrirajuće.

0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @TimeForce,

    Svakako ti preporučamo pokušati staviti drugu SIM karticu u telefon jer svakako ovo se ne bi trebalo događati.
    Također, možete provjeriti je li vam SIM kartica ispravno umetnuta.

    Nadamo se da ćemo uspješno riješiti ovaj problem :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • TimeForceTimeForce

    Kao što sam i napisao...SIM karticu sam zamjenio.
    No, nikako ne stoji vaša informacija i preporuka ...."je li vam SIM kartica ispravno umetnuta...."
    Naravno, da je ispravno umetnuta...i restart mobitela se događa neočekivano...bez neke logike.

    Uvjeren sam da SIM kartica sa time nema veze ...jer se u međuvremenu telefon ponovno ugasio.

    Što dalje..

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Svibanj 6

    @TimeForce, pokušajte svakako testirati ispravnost telefona drugom SIM karticom, idealno ako možete SIM karticom drugog operatora.
    Ukoliko se problem ponavlja, preporučamo napraviti povratak telefona na tvorničke postavke.

    Ako je problem i nakon ovih radnji prisutan savjetujemo slanje telefona na servis koji će u najkraćem roku dijagnosticirati i otkloniti problem.

    0
  • TimeForceTimeForce

    Hvala na informaciji.
    Iskreno, očekivao sam taj odgovor odnosno, sve vaše preporuke...
    No, žalosno je da telefon koji nije malo koštao nakon 1. godine pokazuje probleme u radu.
    To pokazuje da cijena proizvoda nema veze sa kvalitetom. Ista se stvar mogla dogoditi i na uređaju manje cjene, zar ne?

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @TimeForce problemi uvijek mogu nastati unatoč svim provjerama i kontrolama kvalitete, kao i unatoč silnim istraživanjima i provjerama prije nego li telefon uopće bude proizveden i pušten na tržište. Huawei u ovom smjeru ulaže zaista velike napore kako biste dobili najbolji uređaj i kako bi vas svaki Huawei dugo i pouzadno služio. Međutim, problemi su nešto što ne možemo izbjeći i iz tog razloga izuzetno je važna podrška korisnicima koju Huawei pruža na više nivoa, pa tako i putom našeg Foruma :wink: osim podrške tu su i naši servisi koji će brzo otkloniti svaki nedostatak na obostrano zadovoljstvo jer stalo nam je da budete zadovoljni sa izborom Huawei pametnih telefona :smile:

    1
  • TimeForceTimeForce

    Hvala. Lijep pozdrav

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Hvala vama na razumijevanju, nadamo se brzom rješenju problema :smile:

    0
  • DudumDudum
    @TimeForce jesi riješio problem?
    Meni se zna resetirati ali mojom greškom. U nekom trenu , rukom, u džepu ili torbi stisnem bočni gumb na duže od par sekundi pa se resetira.
    A možda i a i neki problem sa baterijom..
    0
  • TimeForceTimeForce
    edited Lipanj 27

    @Dudum problem nije riješen.
    Cijela priča je otišla u horor. Uređaj kupljen u HG Spotu, račun uredan.
    No, caka je u tome što je mobitel za bosansko tržište (IMEI broj) i garancija koju uredno imam ne vrijedi u HR.
    Dakle, ja sam lijepo popušio svoje kaj se toga tiče.
    No, kako znam koja su moja prava kao kupca sve ću uskoro dignuti na višu razinu i riješiti problem.

    Huawei ne želi uzeti telefon na servis upravo zbog te zavrzlame...šalje me prodavaču koji telefon pak šalje u servis (ne znam koji) i to traje i traje...btw, u servisu je bio tri (3) puta.
    Nastali problemi koje sam opisao do sada nisu riješeni. Uređaj se i dalje reboota kod telefoniranja.

    Pozdrav svim djelatnicima i podršci Huaweia….. koji su donekle korektno odradili svoj posao
    (isključivo u korespodenciji) no, ipak ja nisam do sada dobio ispravan uređaj sa servisa.

    Zanima me što će Huawei odgovoriti kada navedeni problem proslijedim na višu razinu.

    I u nastavku, citiram odgovor podrške koji sam dobio 6.05.2019. pa vi procjenite da li sve to ima smisla????

    ....problemi uvijek mogu nastati unatoč svim provjerama i kontrolama kvalitete, kao i unatoč silnim istraživanjima i provjerama prije nego li telefon uopće bude proizveden i pušten na tržište. Huawei u ovom smjeru ulaže zaista velike napore kako biste dobili najbolji uređaj i kako bi vas svaki Huawei dugo i pouzadno služio. Međutim, problemi su nešto što ne možemo izbjeći i iz tog razloga izuzetno je važna podrška korisnicima koju Huawei pruža na više nivoa, pa tako i putom našeg Foruma osim podrške tu su i naši servisi koji će brzo otkloniti svaki nedostatak na obostrano zadovoljstvo jer stalo nam je da budete zadovoljni sa izborom Huawei pametnih telefona....

    Naglasio bih bitno...

    izuzetno je važna podrška korisnicima koju Huawei pruža na više nivoa, pa tako i putom našeg Foruma osim podrške tu su i naši servisi koji će brzo otkloniti svaki nedostatak na obostrano zadovoljstvo jer stalo nam je da budete zadovoljni sa izborom Huawei pametnih telefona....

    Pametnom dosta.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @TimeForce zaista nam je žao što imate navedeni problem :disappointed:
    Međutim, ako vam je servis naveo da se javite prodavatelju, svakako vam to i ovdje savjetujemo.

    0
  • TimeForceTimeForce
    A, ja mislio da Huawei podrška brine o svojim korisnicima ma gdje god bili.
    0
  • DudumDudum
    @TimeForce ne kužim kako je hgspot prodao 📱 koji nije sa našim jamstvom.
    0