Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Problemi sa vanjskom memorijom

srsjdoosrsjdoo
Huawei Y6 2018
Poštovani,

Od zadnjeg ažuriranja firmware-a događa se učestalo da izbaci grešku SD kartice, te traži formatiranje iste. U drugom uređaju kartica radi bez ikakvih problema. Riječ je o kingstonu 16gb class 10. Trenutna verzija softwarea je ATU-L21 8.0.0.142(C432). Te isto tako ima nekih problema sa glavnom kamerom u vidu lošeg fokusiranja i nikakve stabilizacije fotografije. Molim za pomoć. Hvala.
Tagged:
0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @srsjdoo,

    Ponekad zaista memorijska kartica nebude ispravno formatirana. Stoga, predlažemo da sačuvate sve podatke s nje i naposljetku dozvolite telefonu izvršiti formatiranje. Nadamo se da će ovo riješiti problem :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • srsjdoosrsjdoo
    Bok. Vaša preporuka i dalje ne daje rezultata. Stavljena nova SDHC Kingston od 64gb, formatirana od strane samog uređaja, a problem je i dalje tu. Mislim da je najbolje i najpametnije stavit telefon na Njuškalo i riješit ga se u što kraćem periodu, te se okrenuti drugom brandu koji za sličan iznos daje puno više u vidu 4gb Rama, 64gb interne memorije i Sd625 procesoru. A sve to za cijenu od 1300kn. To je jedino rješenje problema. Nikad više Huawei. Lp
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @srsjdoo,

    Zaista nam je žao što imate navedeni problem :disappointed: Ako smatrate da uređaj nije ispravan, uvijek vam je na raspolaganju naš servis.
    Što se tiče uređaja i mogućnosti, Huawei nudi široku paletu modela koji mogu zadovoljiti veliki broj korisnika, od osnovnih do naprednih, a uvijereni smo da svatko može pronaći svoj idealan Huawei :wink:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • srsjdoosrsjdoo
    Sve je to u redu što kažete, ali po kojoj cijeni. Huawei je nekad bi povoljan i dobar brand. A sad imate uređaj tipa p20 lite po cijeni pd cca 2500 tisuće kuna, dok konkurencija poput brzorastućeg Xiaomi-a ima uređa Mi A2 u verziji 6gb rama,128gb interne te SD660 procesora za 1900 kn. Toliko o tome.

    Nikad više.
    Lp
    0
  • speks12speks12
    > @srsjdoo said:
    > Sve je to u redu što kažete, ali po kojoj cijeni. Huawei je nekad bi povoljan i dobar brand. A sad imate uređaj tipa p20 lite po cijeni pd cca 2500 tisuće kuna, dok konkurencija poput brzorastućeg Xiaomi-a ima uređa Mi A2 u verziji 6gb rama,128gb interne te SD660 procesora za 1900 kn. Toliko o tome.
    >
    > Nikad više.
    > Lp

    Da se razumijemo,huawei je još uvjek dobar i više nego dobar brend koji je tek sad u velkom usponu.
    Ako nešto ne štima s telefonom onda ga odneseš u servis,a ne odma da pljujep po nekom brendu radi jednog sitnog problema koji je vrlo vjerojatno banalan i riješiv i sigurno je softverske prirode...također si mogao napravit factory reset i onda isprobat memori karticu,mogao si probat s drugom markom memorijske kartice,ima 100 solucija da se napravi da proradi,a naposljetku odnijet na servis.
    I čemu zapravo spominjanje cijena i uspoređivanju s xiaomiem? Bezveze,ako ti se više sviđa neki drugi brend onda ga uzmi i nema potrebe da tu iznosiš takve nepotrebne usporedbe itd...kako uopče moš usporedit xiaomi mi a2 sa p20lte?
    Za mene to je bedastoča.
    0
  • srsjdoosrsjdoo
    @speks12 Nije ovo prvi uređaj od Huawei-a sa kojim imamo problema u obitelji, ali je sigurno posljednji. Prije nepuna 4 mjeseca P20 koji je u samom vrhu trenutne ponude Huawei-a jednostavno se ugasio i to je to. Uređaj poslan na servis, instaliran android i vraćen. 2 tjedna nakon povratka prestane reagirat na touch. Ponovno poslan na servis. Zamjenjen ekran sa touch panelom te vraćen. Istina da je bilo sve o njihovom trošku, ali mi je dojadilo to sve i mob je prodan. Prije njega sam imao P8 i P10 koji su me služili odlično. A ovaj Y6 je kupljen kao pokoon nećakinji u vjeri da će bit sve kako treba. Ali nažalost...

    To je razlog mog revolta i definitivnog prelaska na uređaje drugog proizvođača. A usporedba ova dva uređaja je čisto perspektive cijene. Nije podcjenjivanje nikoga i ničega.
    0
  • speks12speks12
    U svakom žitu ima kukolja,tak i to,eto,bio sam nekad samsung fan,pa sam imao non stop problema,i to s high end uređajima,otkazivanje matične,baterije itd...
    Usporedba ta dva uređaja je nemoguče...barem meni...
    0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.