Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Huawei p20 lite

kikic2kikic2
edited Studeni 2018 Huawei P20 lite
Koristeći godinama samo samsungove mobitele doslovno sam bila zaljubljena u njih. Jedan dan, odlučim na savjet prijatelja da uzmem huawei p10mate, kad sam ga kupila nitko sretniji od mene ,preodusevljena s tim mobitelom sam bila naravno da mi je na poslu kliznuo i rasuo se ekran. A bio je star samo 3 mj. Odlučim uzet p 20 lite mob super sve preformanse imao kao i prethodnik ja oduševljena nemogu dočekati da dode najprije je tjedan dana pošiljka kasnila neću pričat o veselju kad je stigao da bi nakon cca 1.5 tjedan uz rub se pojavila žuta crtica koja je samo rasla ali znači iz čista mira niti je pao niti ja lupam s tim itd.... Obratim se gospodi u e kupi da to nije u redu da imam račun da zelim zamjenu ne oni meni neka šaljem mob a nisu pitali dali imam drugi mob dok se ovaj vrati na servis nemoram ni reć da ga jos uvijek plaćam znaći sad mozda mob ima cca 5 mjeseci i tu jako lijepu zuto narančastu crtu koja iritira jer sam praktički dobila neispravan mobitel. I tako da plaćam i dalje mob koji me jako razočarao dali je ostetio se i pao prilikom transporta neznam al meni nije pao niti jednom. I sad da odlučim uzet mob teško da bi se odlučila na huawei jer sam se jako razočarala jer to se nije smjelo desiti a da su fer trebali su mi mob zamijeniti ipak nisam platila 1kn za njega. Al to njih ne zanima kao sto sumnjam u huawei sigurna sam da vise neću nikad naručit niti preko njih. Dok ja njega ne primim u ruke i upalim nema vise kupovine mobitela. Trebalo mi se priznat da je mob s greškom i zamijenit al pojeo vuk magare
Tagged:
0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @kikic2,

    Zaista nam je žao što se imali prvo nezgodu s uređajem, a potom i navedeni problem s vašim novim uređajem :disappointed: Međutim, Huawei se zaista trudi pružiti najbolju korisničku podršku (upravo ovaj Forum je jedan od tih nastojanja) :wink: Ukoliko imate navedeni problem sa zaslonom, budite slobodni javite se našem servisu. On će u najkraćem mogućem roku utvrditi u čemu je problem, i ako je riječ o tvorničkom problemu s uređajem, možete biti sigurni da će on biti brzo riješen na vašu i našu radost :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • huaweip20litehuaweip20lite

    ocito nisi upoznata sa svojim potrosackim pravima.. imala si pravo na zamjenu od ekupi u roku 14 dana ... :)

    0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.