Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Zaslon ekrana mate 20 pro

1235

Komentari

  • BosanceroBosancero
    Najbolje produljeno jamstvo.
    0
  • istronautistronaut
    Ja ću se ipak raspitat kod tele2 da im vratim mate i uzmem nešto što je zapravo ispravno. Ne mogu vjerovat da je jedino rješenje deset puta slati uređaj na servis. To je spada pod dobru službu za korisnike?
    0
  • istronautistronaut
    edited Prosinac 5
    > @speks12 said:
    > Meni su kompenzirali,dobio sam bežične slušalice...iako nebi bilo loše da su dali watch gt🤣🤣🤣🤣
    > Ali da se razumijemo,ovo je sad 4 uređaj...
    >
    >

    A koliko puta treba mijenjat da se nešto dobije? Ako je više od 5 puta onda dobiješ besplatno putovanje u Kinu? Marin će nas vodit u posjet tvornici gdje se Mate sastavlja?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @istronaut said:
    I ovaj novi ima isti problem. Ovoga puta sa ljeve strane. Manje od prvoga ali opet ista priča. Stvarno huawei ne misli na neki način kompenzirati korisnike koji šalju uređaj na servis više puta?

    Bok,

    Zaista nam je žao što vam se ovaj problem ponovno pojavio :disappointed:
    Možemo vas samo zamoliti otići do servisa gdje će vam problem biti riješen najbrže moguće. Nadamo se ovog puta uređajem bez ovih poteškoća.

    Hvala na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • BosanceroBosancero
    > @istronaut said:
    > > @speks12 said:
    > > Meni su kompenzirali,dobio sam bežične slušalice...iako nebi bilo loše da su dali watch gt🤣🤣🤣🤣
    > > Ali da se razumijemo,ovo je sad 4 uređaj...
    > >
    > >
    >
    > A koliko puta treba mijenjat da se nešto dobije? Ako je više od 5 puta onda dobiješ besplatno putovanje u Kinu? Marin će nas vodit u posjet tvornici gdje se Mate sastavlja?

    Ti bas nemas sreće.
    0
  • istronautistronaut
    > @Bosancero said:
    > > @istronaut said:
    > > > @speks12 said:
    > > > Meni su kompenzirali,dobio sam bežične slušalice...iako nebi bilo loše da su dali watch gt🤣🤣🤣🤣
    > > > Ali da se razumijemo,ovo je sad 4 uređaj...
    > > >
    > > >
    > >
    > > A koliko puta treba mijenjat da se nešto dobije? Ako je više od 5 puta onda dobiješ besplatno putovanje u Kinu? Marin će nas vodit u posjet tvornici gdje se Mate sastavlja?
    >
    > Ti bas nemas sreće.

    Nema veze sa srećom. Jučer sam zvao servis da ih pitam šta da radim sada. Tip mi je reko da su zatrpani zahtjevima za zamjenu i da trenutno nemaju nove. One koje imaju su rezervirani. Toliko o tome da je samo "mali broj uređaja" zahvaćen problemom. Nije ni znao kada će dobit druge. Danas moj šaljem na servis, opet.
    0
  • zagizagi

    Pozdrav svima,žao mi je i razumijem ljude kojima ne štima mob.Svoj mate20pro koristim od 28.11.2018. (LG display-ekran).Za sada sve ok..........

    0
  • istronautistronaut
    > @zagi said:
    > Pozdrav svima,žao mi je i razumijem ljude kojima ne štima mob.Svoj mate20pro koristim od 28.11.2018. (LG display-ekran).Za sada sve ok..........

    Ne primjetiš baš odmah. Ako ga gledaš bočno gdje se staklo spaja sa kučištem vidi se da je svjetlost jača, meni sa ljeve strane, više nego na desnoj. Ako staviš sivu pozadinu i smanjiš svjetlost na ekranu onda ze vidi zelenkasta svjetlost.

    Ako ništa od toga nemaš onda super.

    Ja sam svoj drugi maloprije svoj poslao na servis.
    0
  • BosanceroBosancero
    > @istronaut said:
    > > @Bosancero said:
    > > > @istronaut said:
    > > > > @speks12 said:
    > > > > Meni su kompenzirali,dobio sam bežične slušalice...iako nebi bilo loše da su dali watch gt🤣🤣🤣🤣
    > > > > Ali da se razumijemo,ovo je sad 4 uređaj...
    > > > >
    > > > >
    > > >
    > > > A koliko puta treba mijenjat da se nešto dobije? Ako je više od 5 puta onda dobiješ besplatno putovanje u Kinu? Marin će nas vodit u posjet tvornici gdje se Mate sastavlja?
    > >
    > > Ti bas nemas sreće.
    >
    > Nema veze sa srećom. Jučer sam zvao servis da ih pitam šta da radim sada. Tip mi je reko da su zatrpani zahtjevima za zamjenu i da trenutno nemaju nove. One koje imaju su rezervirani. Toliko o tome da je samo "mali broj uređaja" zahvaćen problemom. Nije ni znao kada će dobit druge. Danas moj šaljem na servis, opet.

    Kako ne bi bili zatrpani pa samo ti si im poslao 4 :). Fakat bi trebali nesto poduzeti.
    0
  • bukovacm23bukovacm23
    U petak sam zvao Insignum da ih kontaktiram za mobitel i rekli su mi da ide mobitel za mobitel, Al da je potrebna rezervacija..međutim imam crni mate 20 i htio sam isto crni i u ponedjeljak su me kontaktirali da crnih uređaja nema više na tržištu nikako i da ih se ne može naručiti, pa sam odlučio plavi i čekam da me pozovu...
    1
  • dajac59dajac59

    a kakav je zaslon od mate 20 lite

    davor dajac

    0
  • ana14ana14

    @bukovacm23 said:
    U petak sam zvao Insignum da ih kontaktiram za mobitel i rekli su mi da ide mobitel za mobitel, Al da je potrebna rezervacija..međutim imam crni mate 20 i htio sam isto crni i u ponedjeljak su me kontaktirali da crnih uređaja nema više na tržištu nikako i da ih se ne može naručiti, pa sam odlučio plavi i čekam da me pozovu...

    Lijepi pozdrav, evo još jedne oduševljene vlasnice zelenog ekrana. Moj se pojavio večeras, nakon 3 tjedna korištenja, kad sam već bila uvjerena da će sve biti ok. :/
    Utješilo me pročitati da je servis dobar i da dosta brzo mijenja uređaje, sve dok nisam pročitala ovo gore navedeno, da odjednom nema crnih uređaja na tržištu više uopće (?!), u što apsolutno ne vjerujem da je tako nešto moguće, da su prestali nakon mjesec-dva dana od lansiranja proizvoditi uređaje u crnoj boji eto samo tako.
    Naime, moj je crni i ja želim novi crni, možda to nekome zvuči glupo, ali za 7500kn valjda imamo pravo odabrati što ćemo kupiti i koje će to boje biti, makar čisto zato što nam se tako prohtjelo. :/
    @Huawei Forum molim vas vaš komentar, odbije li mi servis zamijeniti uređaj za novi crni, kome i kako se obraćam za puni povrat novca jer ovo prelazi sve granice dobrog ukusa, ne mislite valjda ljude tjerati da dobiju zamjenske uređaje kakve nisu prvotno kupili, ne radi se o malim novcima. To bi zaista bila neviđena sramota.
    Hvala vam na odgovoru.

    0
  • istronautistronaut

    @ana14 said:

    @bukovacm23 said:
    U petak sam zvao Insignum da ih kontaktiram za mobitel i rekli su mi da ide mobitel za mobitel, Al da je potrebna rezervacija..međutim imam crni mate 20 i htio sam isto crni i u ponedjeljak su me kontaktirali da crnih uređaja nema više na tržištu nikako i da ih se ne može naručiti, pa sam odlučio plavi i čekam da me pozovu...

    Lijepi pozdrav, evo još jedne oduševljene vlasnice zelenog ekrana. Moj se pojavio večeras, nakon 3 tjedna korištenja, kad sam već bila uvjerena da će sve biti ok. :/
    Utješilo me pročitati da je servis dobar i da dosta brzo mijenja uređaje, sve dok nisam pročitala ovo gore navedeno, da odjednom nema crnih uređaja na tržištu više uopće (?!), u što apsolutno ne vjerujem da je tako nešto moguće, da su prestali nakon mjesec-dva dana od lansiranja proizvoditi uređaje u crnoj boji eto samo tako.
    Naime, moj je crni i ja želim novi crni, možda to nekome zvuči glupo, ali za 7500kn valjda imamo pravo odabrati što ćemo kupiti i koje će to boje biti, makar čisto zato što nam se tako prohtjelo. :/
    @Huawei Forum molim vas vaš komentar, odbije li mi servis zamijeniti uređaj za novi crni, kome i kako se obraćam za puni povrat novca jer ovo prelazi sve granice dobrog ukusa, ne mislite valjda ljude tjerati da dobiju zamjenske uređaje kakve nisu prvotno kupili, ne radi se o malim novcima. To bi zaista bila neviđena sramota.
    Hvala vam na odgovoru.

    Nije da bi bila neviđena sramota nego već jest. Ne samo da nas lažu da je "mali" broj uređaja neispravan (u servisu kažu da su zatrpani zamjenama) nego nam zamjenjuju jedan neispravni uređaj za drugi neispravni i nikome ništa. I šlag na kraju ne možeš više dobiti onu boju telefona koju želiš nego neku drugu!

    0
  • dajac59dajac59

    zato ja sa svojim mate 10 lite nikakvih problema

    davor dajac

    0
  • ana14ana14
    @istronaut svaka cast svakome, sigurna sam da postoje ljudi kojima je svejedno koje ce boje biti novi uredaj i ja to svakako postujem, ali meni nije, i necu odustati dok ne dobijem zamjenski crni ili puni povrat novca, sve do zadnje lipe. I onda cu s tih 7500 kn otici kupiti uredaj drugog proizvodaca, ali opet onaj koji ja sama odaberem, a ne kakav mi odluce dodijeliti. U Hrvatskoj mozda nije jednostavno ostvariti svoja potrosacka prava, ali ona postoje i s upornoscu se sve moze, pitanje je samo hoce li Huawei zaista pasti ovako nisko i priuštiti si ovakav dodatni publicitet.
    2
  • bukovacm23bukovacm23
    Najgore će mi bit kad dobijem drugi uređaj koji nije ista boja i koji će nedaj Bože opet pozelenit, a nije da sam blizu Zagreba, a treba mi uređaj zbog posla, a ne ostaje mi se bez uređaja po 3-4 tjedna i više.....
    0
  • ana14ana14
    Ne moze Vas nitko natjerati da prihvatite uredaj druge boje, oni to mogu ponuditi, ali vi to zakonski ne morate prihvatiti. Zato me i zanima kakav cemo odgovor dobiti. A cinjenicu da korisnici dobiju i po nekoliko neispravnih telefona za redom ne zelim ni komentirati jer je nevjerojatna.
    0
  • istronautistronaut

    @ana14 said:
    @istronaut svaka cast svakome, sigurna sam da postoje ljudi kojima je svejedno koje ce boje biti novi uredaj i ja to svakako postujem, ali meni nije, i necu odustati dok ne dobijem zamjenski crni ili puni povrat novca, sve do zadnje lipe. I onda cu s tih 7500 kn otici kupiti uredaj drugog proizvodaca, ali opet onaj koji ja sama odaberem, a ne kakav mi odluce dodijeliti. U Hrvatskoj mozda nije jednostavno ostvariti svoja potrosacka prava, ali ona postoje i s upornoscu se sve moze, pitanje je samo hoce li Huawei zaista pasti ovako nisko i priuštiti si ovakav dodatni publicitet.

    Meni definitivno nije svejedno jer mi se crna boja sviđa i sve mobitele sam imao crne boje. Tako da od toga neću odustat. Ako ne budu imali crne boje onda ću tražit da mi operater da neki drugi uređaj jer ovo stvarno više nema smisla. Huawei se hvali korisničkom podrškom ali ja još jednom pitam, gdje je? Gdje se ta podrška vidi? U čemu? Jer ovo je totalni kaos.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Bok @ana14,

    Zaista nam je žao što je i vaš telefon zahvaćen problemom :disappointed:
    Budite slobodni javiti se našem servisu koji će najprije moguće riješiti ovaj problem. Što se tiče boje uređaja, budite sigurni da ćete dobiti onaj koji ste prvotno i kupili.

    Zahvaljujemo na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim
    0
  • bukovacm23bukovacm23
    > @Huawei Forum said:
    > Bok @ana14,
    >
    > Zaista nam je žao što je i vaš telefon zahvaćen problemom :disappointed:
    > Budite slobodni javiti se našem servisu koji će najprije moguće riješiti ovaj problem. Što se tiče boje uređaja, budite sigurni da ćete dobiti onaj koji ste prvotno i kupili.
    >
    > Zahvaljujemo na razumijevanju.
    >
    > Lijep pozdrav,
    > Marin
    > Huawei Forum tim

    Kako će dobit ako su rekli da ih je nemoguće više naručiti u crnoj boji??
    0
  • istronautistronaut

    @Huawei Forum said:
    Bok @ana14,

    Zaista nam je žao što je i vaš telefon zahvaćen problemom :disappointed:
    Budite slobodni javiti se našem servisu koji će najprije moguće riješiti ovaj problem. Što se tiče boje uređaja, budite sigurni da ćete dobiti onaj koji ste prvotno i kupili.

    Zahvaljujemo na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    Marine, to što govoriš nije istina. Zvao sam insignum i rekli su mi da su novi telefoni, koji ih imaju na skladištu, rezervirani za one kojima ih moraju zamjenit i da NE ZNAJU kada će ih dobiti druge. Savjetovali su mi da svoj telefon pošaljem na servis preko operatera ne direktno njima.

    Da li treba slati neke posebne molbe da to nekako riješite napokon?

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Prosinac 10

    Bok @istronaut,

    Zaista nam je žao zbog svih neugodnosti, međutim činimo sve kako bi svatko od vas bio na kraju zadovoljan i dobio svoj uređaj u potpuno ispravnom stanju.
    Što se tiče nedostupnosti određene boje, svakako provjerimo.

    Hvala na razumjevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok svima,

    Provjerili smo oko boje telefona. Da, neke boje treba čekati neko vrijeme dok stignu, iz tog razloga servis i nudi drugu boju koja im je dostupna odmah. Međutim, ako želite boju koju ste i kupili, svakako ju možete dobiti.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • ana14ana14
    edited Prosinac 10

    Evo ja sam razgovarala s djelatnikom iz Insignum servisa prije možda sat vremena. Rekao mi je da trenutno nemaju dostupnih uređaja, ali da su plavi naručeni, i sugerirao mi da me upiše na listu za plavi jer ću taj prije dobiti.
    Budući da sam ja inzistirala na crnom kakav sam i kupila, predložio je da se javim naknadno, jer ne znaju kad će dobiti crne. Ali na moje daljnje inzistiranje da me odmah negdje predbilježe upisao me na listu čekanja za crni. Dakle dobivat će i njih, ali ne znaju ni okvirno kad.
    Zaista više ne znam što bih rekla, je li ovo za smijati se ili plakati. Huawei, stvarno ste se dokazali korisničkom podrškom.
    Svoju prepisku nastavljam s Huawei Hrvatska putem e-maila, sve dok ne dobijem konkretan odgovor koliko dugo ću morati koristiti telefon sa zelenim ekranom, i na koji način ovu sramotu i neorganizaciju mislite refundirati nama koji smo vam ukazali povjerenje kupnjom tako skupog telefona. Trenutno svoje korisnike tretirate kao da moramo biti sretni što ćemo uopće dobiti nove telefone, kad tad, zanemarujući činjenicu da ste na tržište poslali cijelu hrpu uređaja s greškom pri proizvodnji i time oštetili svoje kupce i zakomplicirali im živote.

    2
  • bukovacm23bukovacm23
    > @ana14 said:
    > Evo ja sam razgovarala s djelatnikom iz Insignum servisa prije možda sat vremena. Rekao mi je da trenutno nemaju dostupnih uređaja, ali da su plavi naručeni, i sugerirao mi da me upiše na listu za plavi jer ću taj prije dobiti.
    > Budući da sam ja inzistirala na crnom kakav sam i kupila, predložio je da se javim naknadno, jer ne znaju kad će dobiti crne. Ali na moje daljnje inzistiranje da me odmah negdje predbilježe upisao me na listu čekanja za crni. Dakle dobivat će i njih, ali ne znaju ni okvirno kad.
    > Zaista više ne znam što bih rekla, je li ovo za smijati se ili plakati. Huawei, stvarno ste se dokazali korisničkom podrškom.
    > Svoju prepisku nastavljam s Huawei Hrvatska putem e-maila, sve dok ne dobijem konkretan odgovor koliko dugo ću morati koristiti telefon sa zelenim ekranom, i na koji način ovu sramotu i neorganizaciju mislite refundirati nama koji smo vam ukazali povjerenje kupnjom tako skupog telefona. Trenutno svoje korisnike tretirate kao da moramo biti sretni što ćemo uopće dobiti nove telefone, kad tad, zanemarujući činjenicu da ste na tržište poslali cijelu hrpu uređaja s greškom pri proizvodnji i time oštetili svoje kupce i zakomplicirali im živote.

    Sad su me kontaktirali, crni uređaji dolaze iza 16-tog evo ga da bude svima lakše 😀
    1
  • ana14ana14

    I mene, nevjerojatno koja razlika u informacijama u odnosu na jutro, ali konačno pozitivne vijesti i odnos prema kupcima. Nadajmo se da ćemo svi dobiti ispravne uređaje sad i zaboraviti na ove drame. :)

    0
  • nemilosrdninemilosrdni
    Evo i meni ekran pozelenio, i u čemu je problem?
    Stvarno mi nije jasno zbog čega se nervirate ako će Huawei zamijeniti mobitel novim?
    OK, nekim ljudima i više od jednog puta, ali samo nanovo potvrđuju kako priznaju svoju grešku.
    Ne bi da su oni ovo planirali, njima je ovo nenormalni gubitak.
    Smirite se, vidite da sve rade da riješe problem, što ne ide preko noći, a i zamjenskih uređaja nema u neograničenim količinama i očito treba malo pričekati.
    Problem je što su svi navalili testirati uređaje i slati ih na zamjenu u isto vrijeme nakon što se pročulo za Gluegate.
    Ja ću malo pričekati radije, nestrpljenje mi samo povećava šanse da uređaj budem mijenjao više od jednog puta.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok svima,

    Drago mi da je uspijevate dogovoriti sa servisom zamjenu vaših neispravnih telefona s novim, dakako ispravnima :smile:
    Također, drago mi je da se i situacija oko boje uređaja rješava na pozitivan način :wink:

    Kako smo ovdje više puta spomenuli, nitko na kraju neće biti oštećen. Žao nam je zbog situacije i čekanja kako biste dobili vaš uređaj, no činimo sve da na kraju svi budu zadovoljni.

    Hvala svima na razumjeavnaju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • istronautistronaut
    > @nemilosrdni said:
    > Evo i meni ekran pozelenio, i u čemu je problem?
    > Stvarno mi nije jasno zbog čega se nervirate ako će Huawei zamijeniti mobitel novim?
    > OK, nekim ljudima i više od jednog puta, ali samo nanovo potvrđuju kako priznaju svoju grešku.
    > Ne bi da su oni ovo planirali, njima je ovo nenormalni gubitak.
    > Smirite se, vidite da sve rade da riješe problem, što ne ide preko noći, a i zamjenskih uređaja nema u neograničenim količinama i očito treba malo pričekati.
    > Problem je što su svi navalili testirati uređaje i slati ih na zamjenu u isto vrijeme nakon što se pročulo za Gluegate.
    > Ja ću malo pričekati radije, nestrpljenje mi samo povećava šanse da uređaj budem mijenjao više od jednog puta.

    Najbolje da se mi ispričamo huaweiu jer smo kupili neispravni uređaj :smiley: i što smo se drznuli poslati ga na servis :smiley: još da im uplatimo koju kunu na račun u znaku solidarnosti? :smiley:
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @istronaut,

    Hehe, nema potrebe za tim :wink: molimo samo za razumijevanje i strpljenje, ali na kraju svi će imati ispravne telefona i biti zadovoljni s mogućnostima koje pruža Mate 20 Pro :blush:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.