Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Zaslon ekrana mate 20 pro

1246

Komentari

  • tonchillatonchilla
    > @Bosancero said:
    > > @istronaut said:
    > > > @tonchilla said:
    > > > Još jedan zeleni ekran pozdravlja Huaweijev forum. Uređaj je kupljen u Splitu (A1) prije dva tjedna. Koji je najbrži način za dobivanje novog/ispravnog uređaja?
    > > > Pozdrav!
    > >
    > > Najbrži je odlazak u servis u Zagreb osobno. Ili preko operatera. I naravno obavezan odlazak u crkvu upalit svijeću i pomoliti se da ne dobiješ još jedan uređaj iz prve serije.
    >
    > Cuo dam da jedino pomaze molitva na kamenitim vratima.

    Gospe od Huaweija budi nam u pomoći
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @tonchilla said:
    Još jedan zeleni ekran pozdravlja Huaweijev forum. Uređaj je kupljen u Splitu (A1) prije dva tjedna. Koji je najbrži način za dobivanje novog/ispravnog uređaja?
    Pozdrav!

    Bok,

    Žao nam je što imate problem, no kao i svim korisnicima, preporuka je obratiti se direktno servisu.

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • tonchillatonchilla
    Upravo sam nazvao Insignum servis. Takvu susretljivost nisam još doživio u Lijepoj našoj. Makar postoji mogućnost da će novi uređaj imati isti problem vjerujem kako ćete napravit sve da mi-korisnici "na kraju balade" budemo iskreno zadovoljni. Huawei - s ovakvim servisom ste zakupili moje povjerenje na poduži rok. Pozdrav!
    1
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @tonchilla said:
    Upravo sam nazvao Insignum servis. Takvu susretljivost nisam još doživio u Lijepoj našoj. Makar postoji mogućnost da će novi uređaj imati isti problem vjerujem kako ćete napravit sve da mi-korisnici "na kraju balade" budemo iskreno zadovoljni. Huawei - s ovakvim servisom ste zakupili moje povjerenje na poduži rok. Pozdrav!

    Drago nam je :blush:

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    1
  • sneackersneacker

    Isto imao problem. Dobio novi uređaj odmah u Insignum servisu.
    Jako su susretljivi.

    0
  • speks12speks12
    > @tonchilla said:
    > Upravo sam nazvao Insignum servis. Takvu susretljivost nisam još doživio u Lijepoj našoj. Makar postoji mogućnost da će novi uređaj imati isti problem vjerujem kako ćete napravit sve da mi-korisnici "na kraju balade" budemo iskreno zadovoljni. Huawei - s ovakvim servisom ste zakupili moje povjerenje na poduži rok. Pozdrav!

    Kao što sam več rekao,taj servis je TOP,znači stvarno su odlični,ljubazni,profjesonalni...susretljivi,zato sam i preporučio taj servis.

    Ovi koji su kupili kod teleoperatera mobitele,preporučam vam da nazovete insignum servis i dogovorite da njima direktno pošaljete ili donesete osobno telefon i obavite zamjenu,time biste uštedjeli 2 tjedna...minimalno.

    Te još jedan moj savjet je da pokušate izbječ agram servis,zbog komplikacija koje rade,a i radi ne stručnog osoblja.
    0
  • Stipe84Stipe84

    nsignium je stvarno super. Njih uvijek preporučujem jer stvarno nikad nisam imao problema s njima. Znam da je možda nezgodno ljudima koji nisu iz Zagreba da im dostave telefon direktno, ali kada se nosi telefon direktno kod njih stvarno bude brzo riješeno. :smile:

    1
  • speks12speks12
    @Stipe84 moguče je da ih se nazove i pošalje im se preporučeno poštom.
    I na taj način je relativno brzo.
    0
  • istronautistronaut

    Tele2 šalje u Agramservis na žalost. Komunikacija je jako loša. Na jave ti šta se dešava. Oni kao kontaktiraju prodajno mjesto (mailom) umjesto da zovu mene i da mi kažu šta i kako dalje.

    0
  • istronautistronaut

    @tonchilla said:
    Upravo sam nazvao Insignum servis. Takvu susretljivost nisam još doživio u Lijepoj našoj. Makar postoji mogućnost da će novi uređaj imati isti problem vjerujem kako ćete napravit sve da mi-korisnici "na kraju balade" budemo iskreno zadovoljni. Huawei - s ovakvim servisom ste zakupili moje povjerenje na poduži rok. Pozdrav!

    Umjesto da preventivno povuku sve telefone sa tržišta i zamjene drugima za koje tvrde da su ispravni oni ih i dalje puštaju u prodaju i onda se mi kao korisnici moramo natezat sa servisima (jer nije cijela hrvatska u Zagrebu pa da dobiješ novi u sat-dva). Ja mislim da je to jako loše.

    0
  • speks12speks12
    @istronaut
    Ne moraš da ideš preko teleoperatera,možeš direkt sve dogovarat s servisima.
    Znači,u slučaju da imaš problem,nemoj kontaktirat teleoperatera i njima davat mob,nego kontaktiras Insignus servis i s njima dogovori zamjenu!
    Znači vi niste obavezni iči mjenjat mob preko teleoperatera,neg odmah direktno na servis te s njima odmah dogovorite zamjenu mobilnog uređaja.
    Lp
    0
  • speks12speks12
    > @istronaut said:
    > @tonchilla said:
    > Upravo sam nazvao Insignum servis. Takvu susretljivost nisam još doživio u Lijepoj našoj. Makar postoji mogućnost da će novi uređaj imati isti problem vjerujem kako ćete napravit sve da mi-korisnici "na kraju balade" budemo iskreno zadovoljni. Huawei - s ovakvim servisom ste zakupili moje povjerenje na poduži rok. Pozdrav!
    >
    >
    >
    >
    >
    > Umjesto da preventivno povuku sve telefone sa tržišta i zamjene drugima za koje tvrde da su ispravni oni ih i dalje puštaju u prodaju i onda se mi kao korisnici moramo natezat sa servisima (jer nije cijela hrvatska u Zagrebu pa da dobiješ novi u sat-dva). Ja mislim da je to jako loše.

    Poštovani,nemože se povuč komplet serija,jer realno iz iste serije ima telefona koji nemaju problem s "gluegate".
    Problem je nastao što je unaprijed stigla velika serija koja je zahvačena i nezna se koji je mob zahvačen a koji nije,jer u istoj seriji ima telefona koji su potpuno ispravni,te još uvjek nije to prevelika količina mobitela da bi se povlacila nazad sva komplet serija...
    Iz prve ruke se zna da MOBITELI PROIZVEDENI POSLJE 6.11.2018 NEMAJU taj problem...a svaki telefon se može provjerit kad je proizveden pozivom huwei sluzbi za korisnike te davanjem IMEI broja...
    Te se zna da mobiteli s BOA ekranima nemaju taj problem...il je u manjoj količini...
    Lp
    0
  • zagizagi

    Ljudi bok,
    danas stigao mate 20 pro sa LG ekranom i nema zelenila....
    Korišten full 5 sati....
    Ako sam dobro upoznat moj serijski je 18A26 što po British forumu znači prva serija!?!?
    Javiti ću info sljedećih dana.....
    Za sada mob je stvarno bomba!Odličan.

    0
  • zagizagi

    Samo da nadodam da je mobitel bio propisno zapakiran,vakumiran,ali na ekranu nije imao foliju.

    0
  • istronautistronaut
    > @speks12 said:
    > @istronaut
    > Ne moraš da ideš preko teleoperatera,možeš direkt sve dogovarat s servisima.
    > Znači,u slučaju da imaš problem,nemoj kontaktirat teleoperatera i njima davat mob,nego kontaktiras Insignus servis i s njima dogovori zamjenu!
    > Znači vi niste obavezni iči mjenjat mob preko teleoperatera,neg odmah direktno na servis te s njima odmah dogovorite zamjenu mobilnog uređaja.
    > Lp
    >

    Pokušavam dogovorit zamjenu ali ne ide. Agramservisu je jako teško bilo šta reći ili napisati u mailu. Na prodajnom mjestu od tele2 uređaja više nemaju i nisu mogli mi dati novi. Navodno im danas dolaze novi. Kada ih zovem nitko se ne javlja tako da ne mogu ni provjerit.
    0
  • speks12speks12
    > @zagi said:
    > Samo da nadodam da je mobitel bio propisno zapakiran,vakumiran,ali na ekranu nije imao foliju.

    @zagi ni jedan mate 20 pro nema foliju na ekranu,ima samo na polđini,odnosno zadnjoj strani.
    0
  • speks12speks12
    > @istronaut said:
    > > @speks12 said:
    > > @istronaut
    > > Ne moraš da ideš preko teleoperatera,možeš direkt sve dogovarat s servisima.
    > > Znači,u slučaju da imaš problem,nemoj kontaktirat teleoperatera i njima davat mob,nego kontaktiras Insignus servis i s njima dogovori zamjenu!
    > > Znači vi niste obavezni iči mjenjat mob preko teleoperatera,neg odmah direktno na servis te s njima odmah dogovorite zamjenu mobilnog uređaja.
    > > Lp
    > >
    >
    > Pokušavam dogovorit zamjenu ali ne ide. Agramservisu je jako teško bilo šta reći ili napisati u mailu. Na prodajnom mjestu od tele2 uređaja više nemaju i nisu mogli mi dati novi. Navodno im danas dolaze novi. Kada ih zovem nitko se ne javlja tako da ne mogu ni provjerit.

    @istronaut ako agram servis radi nepotrebne komplikacije,nazovi huawei sluzbu za korisnike te ih uputi u svoju poteškoču i muke,vjerujem da če oni riješit svaki problem.
    Zato sam i napomenuo u svome postu izbjegnite agram servis i teleoperatere te zamjene mobitela direktno dogovorite s insignum servisom!
    0
  • istronautistronaut
    Danas sam bio po novi mate i opet je iz iste serije sa istim LG ekranom.
    0
  • speks12speks12
    @istronaut
    Je li se opet pojavilo "zelenilo"?
    Ako je s Lg ekranom nemora značit da ce se desit isto,ima Lg ekrana koji nemaju taj problem,te nije cjela ta serija zahvačena.
    Lp
    0
  • istronautistronaut
    > @speks12 said:
    > @istronaut
    > Je li se opet pojavilo "zelenilo"?
    > Ako je s Lg ekranom nemora značit da ce se desit isto,ima Lg ekrana koji nemaju taj problem,te nije cjela ta serija zahvačena.
    > Lp

    Nije još. Sa prvim se pojavilo nakon 5-6 dana. Netko je spominjao da se kod zamjene dobivaju telefoni sa BOE ekarnom. Očito to baš i nije istina.
    0
  • istronautistronaut
    I ovaj drugi šta sam dobio proizveden je u 10 mjesecu.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @istronaut said:
    I ovaj drugi šta sam dobio proizveden je u 10 mjesecu.

    Bok,

    Nisu svi uređaji koji su proizvedeni ranije problematični, tek jedan dio njih. U tom slučaju trebali biste imati u potpunosti ispravan uređaj. Ako se kojim slučajem ponovno pojavi problem, naš servis je na raspolaganju.

    Iskreno, ispričavamo se radi ove neugodnosti, no činimo sve kako biste na kraju imali ispravan uređaj, kako se i očekuje :disappointed:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • EmilicEmilic
    Pozdrav, evo nakon mjesec dana i mene posjetio "gluegate"!
    Pa me zanima ako je mob kupljen u tele 2 svejedno mogu u insignum ili moram u agram servis?
    0
  • speks12speks12
    Več ponovljeno par puta,možete direktno u insignum i sve s njima dog.
    Lp
    0
  • Knezo22Knezo22
    Koliko vam je ekran bio zelen?
    I jel samo na najslabioj svjetlini i crnoj pozadini?
    0
  • istronautistronaut
    > @Knezo22 said:
    > Koliko vam je ekran bio zelen?
    > I jel samo na najslabioj svjetlini i crnoj pozadini?

    Po rubovima na tamnim pozadinama sa niskom razinom osvjetljenja. Meni se po desnom rubu vidjelo i na bijelim pozadinama. Ako gledaš neki video ili slike sa nižom razinom osvjetljenja također primjestiš da je boja na rubovima drugačija.
    0
  • Knezo22Knezo22
    Meni se vidi za sada samo na crnoj pozadini sa malim osvjetljenjem
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Emilic said:
    Pozdrav, evo nakon mjesec dana i mene posjetio "gluegate"!
    Pa me zanima ako je mob kupljen u tele 2 svejedno mogu u insignum ili moram u agram servis?

    Bok @Emilic,

    Žao nam je što je i vaš uređaj zahvaćen ovim problemom :disappointed:
    Svakako, možete se direktno obratiti servisu. Učinit ćemo sve da problem bude brzo riješen :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • istronautistronaut
    I ovaj novi ima isti problem. Ovoga puta sa ljeve strane. Manje od prvoga ali opet ista priča. Stvarno huawei ne misli na neki način kompenzirati korisnike koji šalju uređaj na servis više puta?
    0
  • speks12speks12
    edited Prosinac 5
    Meni su kompenzirali,dobio sam bežične slušalice...iako nebi bilo loše da su dali watch gt🤣🤣🤣🤣
    Ali da se razumijemo,ovo je sad 4 uređaj...
    0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.