Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Zaslon ekrana mate 20 pro

1356

Komentari

  • AnteOsAnteOs
    Preko telefona mi je rečeno nakon sat-dva novi te da sve od telefona ponesem sa sobom samo da se opet ne pojavi isto
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok forumaši,

    Iskreno nam je žao što se ovaj problem pojavio, no još jednom, ako uočite bilo kakav problem budite slobodni vaš uređaj poslati direktno u servis ili istu stvar napraviti preko prodajnog mjesta.

    Činimo sve da se svi problemi riješe čim prije je to moguće :smile:

    Hvala na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • istronautistronaut
    > @AnteOs said:
    > Preko telefona mi je rečeno nakon sat-dva novi te da sve od telefona ponesem sa sobom samo da se opet ne pojavi isto

    Javi kako si prošo.
    0
  • AnteOsAnteOs
    @istronaut morat cu ići idući tjedan jer čekaju dostavu novih uređaja ali javim
    0
  • speks12speks12
    Pozdrav forumaši,
    evo na žalost da javim da i ovaj TREČI (3) koji sam dobio je pod greškom,opet zeleni rubovi,svakim danom se sve više zeleni...
    Neznam iskreno što bih rekao ...tolko vremena,prebacivanja podataka s moba na mob,itd, goriva i novaca potrošeno,sad opet moram ič na servis po ČETVRTI (4)...
    Očito tako u nedogled...prisjelo mi je...mob me rad sveg toga izašao bar 1000kn skuplje...uračunajuči gorivo vrijeme itd...
    Toliki sam fan huawei...a sad evo dođe mi da plačem od muke...😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
    0
  • istronautistronaut

    @speks12 said:
    Pozdrav forumaši,
    evo na žalost da javim da i ovaj TREČI (3) koji sam dobio je pod greškom,opet zeleni rubovi,svakim danom se sve više zeleni...
    Neznam iskreno što bih rekao ...tolko vremena,prebacivanja podataka s moba na mob,itd, goriva i novaca potrošeno,sad opet moram ič na servis po ČETVRTI (4)...
    Očito tako u nedogled...prisjelo mi je...mob me rad sveg toga izašao bar 1000kn skuplje...uračunajuči gorivo vrijeme itd...
    Toliki sam fan huawei...a sad evo dođe mi da plačem od muke...😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

    Pratim razvoj događaja i na engleskom huawei forumu tamo isto ima nekoliko korisnika koji su mjenjali uređaj i po 5-6 puta dok nisu dobili mobitel iz nove serije koji su sastavljeni u studenom. Svi uređaji sastavljeni u listopadu i prije sa LG ekranom imaju grešku.

    0
  • AnteOsAnteOs
    @speks12 a u koji si servis nosio?
    @istronaut to znači da će vjerojatno kad stigne narudžba stići ta nova serija jer je skoro kraj mjeseca a oni nemaju ništa u zalihama?
    0
  • speks12speks12
    > @istronaut said:
    > @speks12 said:
    > Pozdrav forumaši,
    > evo na žalost da javim da i ovaj TREČI (3) koji sam dobio je pod greškom,opet zeleni rubovi,svakim danom se sve više zeleni...
    > Neznam iskreno što bih rekao ...tolko vremena,prebacivanja podataka s moba na mob,itd, goriva i novaca potrošeno,sad opet moram ič na servis po ČETVRTI (4)...
    > Očito tako u nedogled...prisjelo mi je...mob me rad sveg toga izašao bar 1000kn skuplje...uračunajuči gorivo vrijeme itd...
    > Toliki sam fan huawei...a sad evo dođe mi da plačem od muke...😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
    >
    >
    >
    >
    >
    > Pratim razvoj događaja i na engleskom huawei forumu tamo isto ima nekoliko korisnika koji su mjenjali uređaj i po 5-6 puta dok nisu dobili mobitel iz nove serije koji su sastavljeni u studenom. Svi uređaji sastavljeni u listopadu i prije sa LG ekranom imaju grešku.

    Ali ajmo realno,onda ne mjenjaju za uređaje koji imaju BOA ekrane,što se lako provjeri...a ne da ja moram gubit vrijeme i novac hidajuči po gradu i mjenjajuči mob svaka 2-3dana...
    Mislim da bi se Huawei trebao nekako odužit prigodnim poklonima ovima koji fkt nemaju sreče...mislim ev sad ču ič mjenjat ponovo....po četvrti...put...
    I to opet nije garancija da me ne zahvati defektni pod greškom...
    0
  • istronautistronaut

    @AnteOs said:
    @speks12 a u koji si servis nosio?
    @istronaut to znači da će vjerojatno kad stigne narudžba stići ta nova serija jer je skoro kraj mjeseca a oni nemaju ništa u zalihama?

    Ako nemaju na zalihama znači da će dobiti novu seriju uskoro. U engleskoj korisnici dobivaju nove mobitele sastavljene u listopadu sa BOE ekranom (datum proizvodnje se vidi po serijskom broju) i za sada nemaju problema ali još je rano.

    @speks12 said:
    > @istronaut said:
    > @speks12 said:
    > Pozdrav forumaši,
    > evo na žalost da javim da i ovaj TREČI (3) koji sam dobio je pod greškom,opet zeleni rubovi,svakim danom se sve više zeleni...
    > Neznam iskreno što bih rekao ...tolko vremena,prebacivanja podataka s moba na mob,itd, goriva i novaca potrošeno,sad opet moram ič na servis po ČETVRTI (4)...
    > Očito tako u nedogled...prisjelo mi je...mob me rad sveg toga izašao bar 1000kn skuplje...uračunajuči gorivo vrijeme itd...
    > Toliki sam fan huawei...a sad evo dođe mi da plačem od muke...😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
    >
    >
    >
    >
    >
    > Pratim razvoj događaja i na engleskom huawei forumu tamo isto ima nekoliko korisnika koji su mjenjali uređaj i po 5-6 puta dok nisu dobili mobitel iz nove serije koji su sastavljeni u studenom. Svi uređaji sastavljeni u listopadu i prije sa LG ekranom imaju grešku.

    Ali ajmo realno,onda ne mjenjaju za uređaje koji imaju BOA ekrane,što se lako provjeri...a ne da ja moram gubit vrijeme i novac hidajuči po gradu i mjenjajuči mob svaka 2-3dana...
    Mislim da bi se Huawei trebao nekako odužit prigodnim poklonima ovima koji fkt nemaju sreče...mislim ev sad ču ič mjenjat ponovo....po četvrti...put...
    I to opet nije garancija da me ne zahvati defektni pod greškom...

    Nisam siguran da li piše serijski broj uređaja na kutiji jedino tako možeš vidjet kada je proizveden. Kutiju nemam jer je na servisu sa uređajem. Ali koliko vidim Huawei čeka da se svi neispravni mobiteli vrate i zamjene preko servisa. Imaš dvije opcije, pričekati još neko vrijeme da se stare zalihe potroše ili mjenjat dok ne dobiješ ispravni telefon. I ovo ti nema nikakve veze sa srećom nego je to veliki propust Huaweia. Na poklone možeš zaboravit. Trebalo bi napisati službeni prigovor potrošaća i poslati im na mail. Ali malo tko to radi jer to nije u našoj kulturi da se borimo za svoja prava. Također je velika vjerovatnost da će ti reći da je uređaj zamjenjen u jamstvenom roku i da ti oni nisu ništa dužni.

    0
  • BosanceroBosancero
    Ponovit cu ono sto sam par puta napisao. Greske se dogadjaju i najvecima. Odnos prema korisnicima ocituje se u ovakvim situacijama. Mislim da je jako glup osjecaj ako platis vrijednist solidnog polovnog auta za stvar koju drzis u dzepu i onda dobijes nekoliko puta uredjaj s greskom. Iako se radi vise o estetskoj nego funkcionalnoj greski mislim da reakcija firme nije primjerena trenutku. Stoga bih ponovio dvije stvari. 1. Sto manje kompliciranja sa zamjenom uredjaja. Znaci davanje mogucnosti zamjene na prodajnom mjestu. 2. Na neki nacin obestečenje kupca. Ili s nekim poklonom ili s oroduzenim jamstvom i jamstvom na razbijeni ekran. Na taj bi nacin kupci vidjeli da tvrtka brine za njih i ne bi se osjecali na neki nacin zrtvama ili prevarenima. P. S. U obitelji trenutno koristimo ove uredjaje: P8 lite, P9 lite, P9, P10 lite, mate 10 pro. Jos spakiran imam ispravni ruter dobijen od optime te neispravni tablet koji se pokvario dosta brzo nakon prestanka jamstva.
    0
  • speks12speks12
    > @AnteOs said:
    > @speks12 a u koji si servis nosio?
    > @istronaut to znači da će vjerojatno kad stigne narudžba stići ta nova serija jer je skoro kraj mjeseca a oni nemaju ništa u zalihama?

    Nosio sam u Insignum u zagrebu...ali i na samo pitanje da li ču dobit opet defektni,oni neznaju...svaka pohvala djelatnicima u insignumu...te opet preporučam da ljudi zaobuđu u širokom luku AGRAM SERVIS!

    Koliko sam shvatio vidio,nema osobe koju sam pitao u zg da je kupila mate 20 pro a da nije bar jednom išao na zamjenu...

    Ovo je postao jedan dobar vic...trebalo bi napravit meme vezan za mate 20 pro🤣

    Ali kako god,mob je zvijer,i neču odustat dok nebudem dobio koji nema taj "gluegate" a nadam de da če huawei imati sluha i nekako se iskupit ovima s problemom!
    0
  • IvanKujundzicIvanKujundzic
    Ja samo želim da se problem riješi na način da ne moram slati mob na popravak i da opet dobijem sa greškom. @Huawei Forum može li neki savjet, pričekati sa zamjenikom za sad?
    0
  • speks12speks12
    > @IvanKujundzic said:
    > Ja samo želim da se problem riješi na način da ne moram slati mob na popravak i da opet dobijem sa greškom. @Huawei Forum može li neki savjet, pričekati sa zamjenikom za sad?

    Pozdrav,ovak,zvao sad maloprije insignum kurelčeva...dns im dolazi navodno nova serija mate 20 pro...
    Dečki su stvarno odlični,usluga top,uvjek na raspolaganju...
    Najbolje da ih nazoveš i dog sve s njima,vjerujem da čete sve uspjet dog bez puno problematike.
    Lp
    0
  • AnteOsAnteOs
    @speks12 pa jednostavno odmah provjeriš koji je ekran i ako se odmah vidi zeleno odmah i vratiš?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @IvanKujundzic,

    Svakako najbolje sve detalje oko popravka dogovorite direktno sa servisom :smile:
    Nadamo se brzom i uspješnom popravku.

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • AnteOsAnteOs
    @IvanKujundzic kažu da je serija pravljena u studenom bez greške i LG i BOE ekrani
    0
  • speks12speks12
    edited Studeni 23
    >@AnteOs
    @AnteOs said:
    > @speks12 pa jednostavno odmah provjeriš koji je ekran i ako se odmah vidi zeleno odmah i vratiš?

    Nije to baš tako,nemaju svi Lg ekrani problem,problem se dešava i na BOA ekranima...ali rijeđe.
    A odma se to ne dešava,koliko sam ja skužio,meni kod svakog je bilo postepeno,1 dan ništa,2 dan lagano kreče ta nijansa zelene,fleke i to...a onda 3 dan se baš vidi...te kako dani idu to se sve više vidi...
    0
  • AnteOsAnteOs
    @speks12 meni je nakon 2 tjedna, ali kažem pišu da ovi ekrani nemaju to
    0
  • EmilicEmilic
    Pozdrav, ja imam mate 20 pro od 25.10 i za sad nemam problema sa zelenilom ekrana. Zanima me kako se provjeri koji ekran ima mobitel, i kad je proizveden. Hvala
    0
  • istronautistronaut

    @Emilic said:
    Pozdrav, ja imam mate 20 pro od 25.10 i za sad nemam problema sa zelenilom ekrana. Zanima me kako se provjeri koji ekran ima mobitel, i kad je proizveden. Hvala

    Na Play Store-u imaš aplikaciju Device Info HW.

    There are 5 characters to look for.
    XXYZZ
    XX = year, so 18, should be easy to spot in the S/N
    Y = month in hexadecimal, so 9/A/B so far (B is newer)
    ZZ = day

    Ovdje je slika kako izgleda serijski broj:
    https://ibb.co/xYy1d7x

    Ako nemaš problema još i bolje :-)

    0
  • invictumhrinvictumhr

    Evo i moj Mate 20 Pro (LG Ekran) je jučer pokazao izbijanje ovog zelenog problema.
    Mob sam naručio 21.10., stigao mi je cca 2 tjedna poslije i jučer sam primjetio izbijanje zelene boje duž cijelog desnog ruba.

    Prvenstveno sam bio jako zadovoljan mobitelom, no sada... Kada se sjetim da moram samo u banke tražiti aktivacijske kodove za mobilno bankarstvo (dva poslovna računa + jedan osobni - ukupno 3 mobilna bankarstva). Pa instalacija svih aplikacija. Uf glava me boli. A što ako budem ovo morao ponoviti opet za mjesec dana????

    Nemam pojma što da radim. Da li da odmah idem na servis, ili da pričekam da huawei shvati u čemu je problem i jasno/detaljno se izjasni?

    Da ne spominjem da mi je prvi odabir bio Note 9, no ipak sam odlučio se za Mate 20 Pro. I prvi dojam mi je bio da od sada koristim samo Huawei Mate (X) Pro seriju. No ako se problem ne riješi, mislim da huawei više nikada neću kupiti, kao niti jednom članu obitelji.

    Ne mogu vjerovati da su službeni komentari na forumu kako mobitel ne bih trebao imati defekt pošto je riječ o vrhunskom uređaju, da samo manji broj korisnika ima problem i sl. Istina je da postoji problem u proizvodnom procesu, da huawei možda još i ne zna uzrok (ako još ne znaju uzrok dođe mi da se zapitam), no zataškivanje nije rješenje. I nije riječ o iznimkama nego jako puno korisnika ima ovaj problem.

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @invictumhr,

    Zaista nam je žao što i vi imate ovaj problem :disappointed:
    Mi nikako ne zataškavamo problem, svjesni smo ga, i svjesni smo da postoji. Ono što govorimo je da on ne bi trebao biti prisutan jer Huawei ulaže zaista velike napore u testiranje svojih uređaja prije serijske proizvodnje i isporuke kupcima. Međutim, kao što vidite na ovom prijemjeru, problemi mogu nastati unatoč svim našim nastojanjima da njih ne bude.
    Mi se zaista ispričavamo svakom od korisnika koji je doživio ovu neugodnost :disappointed: Međutim, najvažnije od svega je da niti jedan korisnike neće na kraju imati ne ispravan uređaj! Svatko tko je kupio Huawei Mate 20 Pro ima jamstvo koje pokriva sve poteškoće za koje korisnik nije kriv, a ova sa zaslonom je jedna od tih.
    Budite slobodni poslati vaš uređaj na servis.

    Hvala na razumjevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • invictumhrinvictumhr

    @Huawei Forum said:
    Bok @invictumhr,

    Zaista nam je žao što i vi imate ovaj problem :disappointed:
    Mi nikako ne zataškavamo problem, svjesni smo ga, i svjesni smo da postoji. Ono što govorimo je da on ne bi trebao biti prisutan jer Huawei ulaže zaista velike napore u testiranje svojih uređaja prije serijske proizvodnje i isporuke kupcima. Međutim, kao što vidite na ovom prijemjeru, problemi mogu nastati unatoč svim našim nastojanjima da njih ne bude.
    Mi se zaista ispričavamo svakom od korisnika koji je doživio ovu neugodnost :disappointed: Međutim, najvažnije od svega je da niti jedan korisnike neće na kraju imati ne ispravan uređaj! Svatko tko je kupio Huawei Mate 20 Pro ima jamstvo koje pokriva sve poteškoće za koje korisnik nije kriv, a ova sa zaslonom je jedna od tih.
    Budite slobodni poslati vaš uređaj na servis.

    Hvala na razumjevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    Zanimljiva stvar je da mi je problem se pojavio nekoliko dana nakon što mi je stigao original Huawei Smart View Flip Case. Ne znam da li može biti povezano.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @invictumhr,

    To nije povezano. Nažalost, problem je prisutan u određenom broju telefona koji su proizvedeni i isporučeni. Čim se problem počeo pojavljivati napravljena je kontrola i svi novi uređaji ne bi trebali imati tih poteškoća. Tako da po obavljenom servisu možete biti sigurni da će vaš Huawei Mate 20 Pro biti ispravan :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • ArvesArves

    @invictumhr said:
    Evo i moj Mate 20 Pro (LG Ekran) je jučer pokazao izbijanje ovog zelenog problema.
    Mob sam naručio 21.10., stigao mi je cca 2 tjedna poslije i jučer sam primjetio izbijanje zelene boje duž cijelog desnog ruba.

    Prvenstveno sam bio jako zadovoljan mobitelom, no sada... Kada se sjetim da moram samo u banke tražiti aktivacijske kodove za mobilno bankarstvo (dva poslovna računa + jedan osobni - ukupno 3 mobilna bankarstva). Pa instalacija svih aplikacija. Uf glava me boli. A što ako budem ovo morao ponoviti opet za mjesec dana????

    Nemam pojma što da radim. Da li da odmah idem na servis, ili da pričekam da huawei shvati u čemu je problem i jasno/detaljno se izjasni?

    Da ne spominjem da mi je prvi odabir bio Note 9, no ipak sam odlučio se za Mate 20 Pro. I prvi dojam mi je bio da od sada koristim samo Huawei Mate (X) Pro seriju. No ako se problem ne riješi, mislim da huawei više nikada neću kupiti, kao niti jednom članu obitelji.

    Ne mogu vjerovati da su službeni komentari na forumu kako mobitel ne bih trebao imati defekt pošto je riječ o vrhunskom uređaju, da samo manji broj korisnika ima problem i sl. Istina je da postoji problem u proizvodnom procesu, da huawei možda još i ne zna uzrok (ako još ne znaju uzrok dođe mi da se zapitam), no zataškivanje nije rješenje. I nije riječ o iznimkama nego jako puno korisnika ima ovaj problem.

    Jao pa sad se jos dodatno ubio u pojam. Pored kopiranja svih stvari, zaboravio sam da cu morati i u banku da idem da potvrdi mobilno bankarstvo... U nadi da izbjegnem eventualno mjenjanje uredjaja svaka 3 dana, ja cu jos malo sacekati pa cu onda otici 300km do Zagreba i 300km nazad, jer apsolutno ne zelim da cekam 2-3 tjedna da Tele2 posalje na servis i ostalo... I ja sam se takodje borio izmedju Note 9 i Mate, ali ajde... Preorder mob da ga imas prije svih, a onda ga nosi na servis prva 2 mjeseca. Nisu to mobiteli od 100-200e da ovakve greske prolaze, this is the end game, mjesta za takve situacije nema.

    0
  • istronautistronaut

    Mobitel sam poslao na servis 12.11 zaprimljen je u Zagrebu 16.11. Pratio sam status uređaja preko web-a i nekoliko dana pisalo je "na čekanju". Pošaljem mail u servis da pitam što to znaći i što se čeka. Dobijem odgovor da su kontaktirali prodajno mjesto da mi jave da trebam vratit i kutiju i slušalice i punjač i vodić. Naravno nitko me o tome nije obavjestio odmah već drugi dan od mog upita i da će mi uređaj zamjenit za novi. Dan prije sam već sam poslao kutiju u servis da ne gubim još više vremena.

    Paket sa kutijom su u Zagrebu dobili 23.11 i onda se status mog servisa promjenio u "Završeno" i opet sam naivno mislio da će mi tko iz Agramservisa ili iz Tele2 prodajnog mjesta javit šta se konkretno dešava. Na žalost ništa. Jučer sam pokušavao nekoga dobiti na Tele2 prodajno mjesto i nitko se ne javlja. Danas ujutro sam opet zvao i opet se nitko nije javio. Odlučio sam da idem provjerit osobno što se dešava (20km vožnje). Dođem na prodajno mjesto gledam u vitrinu, Mate 20 pro nemaju. Čekam. Kada je napkon moj red objasnim tipu zašto sam došo i on mi govori da ne mogu dobit novi telefon jer ih nemaju. Možda dođe sutra, možda prekosutra. Javit će mi......(nadam se ne kao i do sada)

    Uglavnom totalni kaos i šlamparija.

    Sada me je iskreno strah ako i drugi mobitel bude imao isti problem.

    0
  • ArvesArves

    Komentar kako niko nece ostati ostecen je ovdje zaista suvisan. Nije tacno da niko nije ostecen. Okej, dobicemo telefone koji rade, ali zamisli ti to platili smo telefone i dobicemo telefone? Ima smisla, a sta cemo sa svim ovim cimanjem oko zamjene i ostalo?
    Mnogi su potrosili dosta dok su dosli do servisa - "Posaljite preko prodajnog mjesta".
    Odem u prodajno mjesto, cekam 2-3 tjedna zamjenu, dodje ti uredjaj sa istim problemom. Ponovno kopiraj sve podatke, idi u banku po internet bankarstvo, cimaj se. Da ne napominjemo to sto ta 2-3 tjedna nemas telefon - COOL.

    Nisam toliko frustriran na sam Huawei, Boze moj, desila se greska pa sta sad. ALI, uzasno me nervira ta neorganizovanost, taj odnos prema korisnicima od strane servisa i odredjenih operatera. Posaljes mailom upit operateru, nakon 11 dana (!!) odgovori ti "osoba" standardnu robotizovanu poruku "Ako ste nezadovoljni kliknite ovo, kliknite ono". Nazoves operatera, kaze ti da ce biti rijeseno za 2-3 tjedna. Pitas ga za zamjenski uredjaj dok ovaj cekas - moze. Odes na prodajno mjesto - kaze ne moze. Eeeh...

    0
  • tonchillatonchilla
    Još jedan zeleni ekran pozdravlja Huaweijev forum. Uređaj je kupljen u Splitu (A1) prije dva tjedna. Koji je najbrži način za dobivanje novog/ispravnog uređaja?
    Pozdrav!
    0
  • istronautistronaut
    > @tonchilla said:
    > Još jedan zeleni ekran pozdravlja Huaweijev forum. Uređaj je kupljen u Splitu (A1) prije dva tjedna. Koji je najbrži način za dobivanje novog/ispravnog uređaja?
    > Pozdrav!

    Najbrži je odlazak u servis u Zagreb osobno. Ili preko operatera. I naravno obavezan odlazak u crkvu upalit svijeću i pomoliti se da ne dobiješ još jedan uređaj iz prve serije.
    0
  • BosanceroBosancero
    > @istronaut said:
    > > @tonchilla said:
    > > Još jedan zeleni ekran pozdravlja Huaweijev forum. Uređaj je kupljen u Splitu (A1) prije dva tjedna. Koji je najbrži način za dobivanje novog/ispravnog uređaja?
    > > Pozdrav!
    >
    > Najbrži je odlazak u servis u Zagreb osobno. Ili preko operatera. I naravno obavezan odlazak u crkvu upalit svijeću i pomoliti se da ne dobiješ još jedan uređaj iz prve serije.

    Cuo dam da jedino pomaze molitva na kamenitim vratima.
    1
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.