Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Zaslon ekrana mate 20 pro

2456

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Arves said:
    Imam isti problem, narucio sam uredjaj preko Tele2 Webshopa i nisam siguran sta da radim. Nisam iz Zagreba, a nisam tako ni blizu, pa mi nije bas lako da idem za ZG. Najbolje da se obratim Tele2?

    Možte se slobodno obratiti servisu koji vam stoji na raspolaganju za brzo rješavanje problema :smile:

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • istronautistronaut

    @Arves said:

    @istronaut said:
    Uređaj sam kupio preko tele2 webshopa i stigo mi je u utorak. Na početku mi se činilo da se malo vidi to zeleno svijetlo a onda sam probao sa sivim i tamnim pozadinama i tada se najviše primjeti. Najviše je očito u donjem desnom kutu ali i sa ljeve strane. Danas sam mobitel odnio na tele2 prodajno mjesto i poslali su ga na servis. Na žalost svi se prave kao da to nije problem koji je prisutan na velikom broju uređaja. Ali na žalost je. Ovdje možete vidjeti kako izgleda ekran u mom slučaju: https://ibb.co/e6888V

    Imam isti problem, narucio sam uredjaj preko Tele2 Webshopa i nisam siguran sta da radim. Nisam iz Zagreba, a nisam tako ni blizu, pa mi nije bas lako da idem za ZG. Najbolje da se obratim Tele2?

    Možeš ga poslat sam na servis HP ekspresom u Insignum.

    http://insignum.hr/kontaktirajte-nas.html

    Možeš ih i nazvat i pitat kakav je postupak kada ga sam šalješ.

    0
  • BosanceroBosancero
    Hm. Mislim da u ovom slučaju mora postojati jednostavnije rjesenje u vidu zamjene uredjaja na prodajnom mjestu. Iz ove rasprave vidimo da je signifikantni broj kupaca dobio uredjaj s greškom. Radi očuvanja dobrog imagea koji se teško stiče a brzo gubi potrebno je nešto poduzeti. Naročito jer se radi o vrlo skupom uredjaju.
    0
  • Stipe84Stipe84

    @Bosancero said:
    Hm. Mislim da u ovom slučaju mora postojati jednostavnije rjesenje u vidu zamjene uredjaja na prodajnom mjestu. Iz ove rasprave vidimo da je signifikantni broj kupaca dobio uredjaj s greškom. Radi očuvanja dobrog imagea koji se teško stiče a brzo gubi potrebno je nešto poduzeti. Naročito jer se radi o vrlo skupom uredjaju.

    Mislim da to nije tako jednostavno. Ne može prodavač utvrditi da li telefon ima kvar ili ne, mora servis. Moj prijatelje je prošle godine kupio Mate 10 Pro i nije mogao upaliti telefon. Stavio ga je na punjač i ništa i poslao ga je na servis. Stvar je u tome da je ta serija telefona došla sa skroz ispražnjenom baterijom. Servis ga je jednostavno stavio malo duže na punjač i sve je bilo ok, a on je bezveze izgubio par dana na servisu jer mu je prodavač rekao da ga pošalje u servis jer ne radi. :smile:

    0
  • BosanceroBosancero
    Postoji mislim zakon o zaštiti potrošača. Postoji mogućnist da Huawei u suradnji s prodavačima dogovori zamjenu uređaja koja bi bila što jednostavnija. Naročito za one koji nisu iz Zagreba. Na taj način pokazuje se briga prema kupcu i spremnost što priznavanja greške. Jer svakako da postoji odredjena gorčina ako mobitel kojeg sam kupio i dao prilično novca ne radi kako bi trebao i još imam problema sa zamjenom. P. S. Na mjestu firme takvim bih kupcima dao nekakvi poklon uz ispriku.
    0
  • BosanceroBosancero
    Ili na primjer produzeno jamstvo i jamstvo na lom stakla.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @Bosancero,

    Zaista se trudimo u najkraćem mogućem roku riješiti sve probleme koje korisnici imaju s telefonima, a posebno s novim Huawei Mate 20 Pro. Servis je na raspolaganju i spremni su najbrže reagirati i ponuditi najbolje rješenje :smile:

    Hvala svima i isprika na neugodnosti, međutim, uvjereni smo da će svi biti zadovoljni sa svojim novim Huawei Mate 20 Pro :wink:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • ArvesArves

    Slazem se sa @Bosancero da bi skroman poklon ili makar isprika bila primjerena. Realno, koja je poenta da prednarucimo tako skup uredjaj, da ga imamo prije svih, a onda ga moram slati u servis preko svog operatera (jer nisam u ZG, a rekose mi da ga ne saljem sam) i da nemam uredjaj 2-3 tjedna? Ja licno smatram da se tako nesto ne bi smjelo dogadjati na flagship-u kao sto je Mate 20 Pro, ali sta je tu je. Mozda se malo osjeti u tonu poruke frustracija, ali to je jer mi je Tele2 rekao da nemaju pojma o cemu se radi i da moram cekati 2-3 tjedna (biti bez telefona), moje isprike.

    Zao mi je samo sto Marin iz Huawei Forum tim-a mora nama frustriranima da odgovara, a niti je sta kriv, niti moze da nam pomogne. :smile:

    0
  • istronautistronaut
    Dobio sam mail iz agramservisa sada me traže i kutiju, punjač, slušalice i vodič. Na prodajno mjesto od tele2 rekli su mi da se šalje samo uređaj. I tako sada osim što gubim vrijeme jer je već srijeda moram o svom trošku poslat još i sve drugo što me traže. Organizacija i komunikacija NULA BODOVA!
    0
  • Stipe84Stipe84

    @istronaut said:
    Dobio sam mail iz agramservisa sada me traže i kutiju, punjač, slušalice i vodič. Na prodajno mjesto od tele2 rekli su mi da se šalje samo uređaj. I tako sada osim što gubim vrijeme jer je već srijeda moram o svom trošku poslat još i sve drugo što me traže. Organizacija i komunikacija NULA BODOVA!

    Hej pa koliko ja znam to znači da će ti zamijeniti telefon :smile:

    0
  • ArvesArves
    edited Studeni 21

    @Stipe84 said:

    @istronaut said:
    Dobio sam mail iz agramservisa sada me traže i kutiju, punjač, slušalice i vodič. Na prodajno mjesto od tele2 rekli su mi da se šalje samo uređaj. I tako sada osim što gubim vrijeme jer je već srijeda moram o svom trošku poslat još i sve drugo što me traže. Organizacija i komunikacija NULA BODOVA!

    Hej pa koliko ja znam to znači da će ti zamijeniti telefon :smile:

    Bas sam to htio da napisem, mozda i dobijes novi uredjaj. Mada nije bas uredu sto moras o svom trosku da saljes ostatak..

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Studeni 21

    Bok forumaši,

    Jedna stvar je najbitnija, a to je da nitko neće biti zakinut :smile: Huawei zaista predano radi na rješavanju svih problema, a zadovoljstvo korisnika nam je na vrhu prioriteta. Stoga, ako problem postoji, a nije vaša krivica, budite sigurni u brzo rješavanje, bilo popravkom, bilo ustupanjem novog uređaja :blush:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • istronautistronaut
    > @Arves said:
    > @Stipe84 said:
    >
    > @istronaut said:
    > Dobio sam mail iz agramservisa sada me traže i kutiju, punjač, slušalice i vodič. Na prodajno mjesto od tele2 rekli su mi da se šalje samo uređaj. I tako sada osim što gubim vrijeme jer je već srijeda moram o svom trošku poslat još i sve drugo što me traže. Organizacija i komunikacija NULA BODOVA!
    >
    >
    >
    >
    >
    > Hej pa koliko ja znam to znači da će ti zamijeniti telefon :smile:
    >
    >
    >
    >
    >
    > Bas sam to htio da napisem, mozda i dobijes novi uredjaj. Mada nije bas uredu sto moras o svom trosku da saljes ostatak..

    Mogu odnijeti na prodajno mjesto i poslati kao besplatno ali pitanje je onda kad će to poslati dalje i kada će to stići do Zagreba. Malo prije sam bio u pošti i poslao HP ekspresom. Pošto su danas već otpremili poštu, uređaj kreće za Zagreb tek sutra i dostavit će ga u petak ujutro. Dok Agram servis dođe do mog paketa i dok oni skuže tko šalje i zašto proći će još nekoliko dana.
    Nije istina da nismo zakinuti. Ja sam bez telefona još od 12.11. Pratim status popravka i već treći dan piše da je uređaj "na čekanju" da im nisam poslao mail i pitao što to znači ne znam kada bi me kontaktirali uopće! Imaju moj broj telefona ali nitko me nije zvao i reko da moram još ostalo sve poslati.
    Po meni je Huawei trebao dati svima (operaterima i trgovinama) konkretne upute kako se postupa kada se korisnik javi sa problemom "zelenog ekrana". Da se na servis šalje i uređaj i sve ostalo. Nadam se da će na kraju svega novi uređaj radti kako bi i trebao. Jer je puno korisnika koji su dobili novi a problem isti. Uglavnom loše iskustvo, ne zbog neispravnog uređaja, nego zbog svega ostalog.
    0
  • BosanceroBosancero
    Da. Zbog tog sam pisao. Ocito da problem postoji samo je pitanje na koji se način rješava. Nisam neki marketinški stručnjak no odnos prema kupcu je najbitniji.
    0
  • Mkst2016Mkst2016
    Uredaj poslan na servis koji je zamijenjen novim a novi vec nakon dva sata uporabe ekran se vec zeleni na rubovima ovo sad postaje vec jako uzasno!!!!
    0
  • IvanKujundzicIvanKujundzic
    Pozdrav svima. Imam problem sa zelenim ekranom, nije strašno, ali vidi se malo i na bijeloj podlozi. Na nekim sivim se jako vidi. @Huawei Forum čemu zamijena za uređaj sa istim problemom? Uglavnom, koji je savjet, što činiti? Pozdrav.
    0
  • istronautistronaut

    @Mkst2016 said:
    Uredaj poslan na servis koji je zamijenjen novim a novi vec nakon dva sata uporabe ekran se vec zeleni na rubovima ovo sad postaje vec jako uzasno!!!!

    Morat ćeš ga slat na servis dok ne naletiš na novu seriju uređaja koji nemaju stari LG ekran nego novi BOE. Ali i to je rekla-kazala jer službeno po Huawei-u problem ne postoji. Po iskustvu nekih korisnika iz Engleske dobili su ispravni mate tek nakon 3-4 zamjena. Sa time da tamo nekima zamjenjuju odmah bez slanja na servis i čak Huawei organizira dostavu uređaja na servis preko njihove službe za korisnike. To ovisi od operatera i trgovine u kojoj je kupljen. I svakom korisniku govore nešto drugo. Na žalost ne preostaje nam drugo nego čekati i nadati se da će zamjenski uređaji biti ispravni.

    @IvanKujundzic said:
    Pozdrav svima. Imam problem sa zelenim ekranom, nije strašno, ali vidi se malo i na bijeloj podlozi. Na nekim sivim se jako vidi. @Huawei Forum čemu zamijena za uređaj sa istim problemom? Uglavnom, koji je savjet, što činiti? Pozdrav.

    Poslati na servis uređaj i kutiju sa svime šta je bilo u njoj. Punjač, slušalice, vodič/upute, račun, opis kvara. Navodno je najbolje poslati u Insignum. Moj se trenutno nalazi u Agramservisu.

    2
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @IvanKujundzic,

    Kako su neki forumaši spomenuli, jedini ispravan način rješavanja ovog problema je slanje uređaja na servis :smile:
    Servis će u najkraćem roku ili popraviti ili zamijeniti uređaj novim. U svakom slučaju, žao nam je zbog ovih poteškoća, no najvažnije je da se one uspješno rješavaju :smile:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    1
  • IvanKujundzicIvanKujundzic
    > @Huawei Forum said:
    > Bok @IvanKujundzic,
    >
    > Kako su neki forumaši spomenuli, jedini ispravan način rješavanja ovog problema je slanje uređaja na servis :smile:
    > Servis će u najkraćem roku ili popraviti ili zamijeniti uređaj novim. U svakom slučaju, žao nam je zbog ovih poteškoća, no najvažnije je da se one uspješno rješavaju :smile:
    >
    > Lijep pozdrav,
    > Marin
    > Huawei Forum tim

    Pozdrav,
    Taj dio mi je relativno jasan. Ja imam problem s tim da postoji mogućnost da šaljem i čekam na popravak/zamjenu i opet dobijem Uređaj sa istim problemom. Možete li to nekako razjasniti?

    Hvala,
    Ivan
    0
  • AnteOsAnteOs
    @Stipe84 dali je sad sve u redu, jel novi mob sa LG ekranom ili BOE?
    0
  • Stipe84Stipe84

    sve super, BOE ekran :smile:

    0
  • AnteOsAnteOs
    Jesi tražio takav ekran i jel mobitel iz druge serije? Ja sam iz Osijeka pa mi je preriskanto ići do Zagreba svaki tjedan
    0
  • ArvesArves

    Ista stvar @AnteOs, iz Osijeka sam a na studijama sam vani, nije mi bas jednostavno da idem za ZG :cold_sweat:

    0
  • AnteOsAnteOs
    Ma ja bih otišao jedan dan samo kad bih znao da neće više biti problema
    0
  • istronautistronaut

    @AnteOs said:
    Jesi tražio takav ekran i jel mobitel iz druge serije? Ja sam iz Osijeka pa mi je preriskanto ići do Zagreba svaki tjedan

    Mislim da ne možeš ništa tažit. Servis ti da ono šta im Huawei pošalje. Zamjene mobitel, ne popravljaju ga.

    0
  • Stipe84Stipe84

    @AnteOs said:
    Jesi tražio takav ekran i jel mobitel iz druge serije? Ja sam iz Osijeka pa mi je preriskanto ići do Zagreba svaki tjedan

    NIšta nisam tražio. Samo sam dobio novi telefon. Pretpostavljam da oni prvo provjere prije nego što daju novi. Ljudi ako niste iz Zagreba, šaljite preko operatera ili gdje ste već kupili telefon. Ne morate direktno u servis. :smile:

    0
  • AnteOsAnteOs
    Preko operatera se čeka 2-3 tjedna, šalju ga još u agramservis a ne insignium i rekli mi trenutno nemaju zamjenski uređaj.
    0
  • istronautistronaut

    @AnteOs said:
    Preko operatera se čeka 2-3 tjedna, šalju ga još u agramservis a ne insignium i rekli mi trenutno nemaju zamjenski uređaj.

    Agramservis nema zamjenski uređaj?

    0
  • AnteOsAnteOs
    @istronaut kad već moram u Zagreb onda mi bolje otići do insignium servisa da kod njih nakon sat vremena dobijem novi mate 20 pro ili ovdje po zamjenski pa čekati?
    0
  • istronautistronaut
    edited Studeni 22
    > @AnteOs said:
    > @istronaut kad već moram u Zagreb onda mi bolje otići do insignium servisa da kod njih nakon sat vremena dobijem novi mate 20 pro ili ovdje po zamjenski pa čekati?

    Ako je sigurno da ćeš odmah dobit novi onda ti se isplati do zagreba. Također možeš i poslat poštom kao paket u insignum ako ti je tako lakše.
    0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.