Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Isto tako na lijevoj strani ekrana i na samom lijevom cosku se javlja zelena boja. Zanima me da li je to do softwarea il hardwera? Ako se mijenja ekran ne znam kolko je koristi od tog ako opet stave LG ekran, koliko sam vidio na internetu BOA ekran nema problema samo LG paneli.. Za sad Huawei suti, mobitel sam uzeo u tmobile u petak ako se ovo nece rjesiti onda vracam uredaj i raskidam ugovor mislim da je 14 dana rok.
Probleme koje navodite nikako ne bi trebali biti prisutni. Ukoliko uočite da nešto s uređajem nije kako bi trebalo biti, svakako obratite se prodavatelju, odnosno ako uređaj budete koristili na raspolaganju vam je ovlašteni servis
Drago nam je da ste se već opremili s Huawei Mate 20 Pro, svakako podijelite dojmove i korisničko iskustvo s forumašima
Poz
Inace sam bio u namjeri kupnje mate 20 pro cak i sa greskom ekrana. Ali nitko konkretno ne govori sto sa uredajima sa greskom . Zbog tog cu morati odustati
Zaista nismo upoznati s ovim problemom, a svakako ga niti ne bi trebalo biti. Svaki prodani Huawei Mate 20 Pro, a koji se prodaje službenim kanalima zasigurno je ispravan. U svakom slučaju ako se problem i dogodi tu je jamstvo
Ukoliko se odlučite za kupovinu Huawei Mate 20 Pro možemo vam jamčiti najbolje korisničko iskustvo i naravno - potpuno ispravan uređaj
@1182 said:
Poz
Ako je greska samo na lg ekranima. U slucaju zamjene ekrana dsli se stavlja opet lg ili BOE paneli?
to i mene zanima iako bi bilo ok odma zamijeniti novim uredajem sa BOE ekranima il LG koji radi normalno jer da mi otvaraju mobitel koji sam koristio doslovce 1 dan je apsurd,a cekas servis po 2 tjedna(u najboljem slucaju) ..citao sam na netu i gledao na youtubeu da je cak nekima zamjenjen ekran i opet stavljen LG i da je sve nakon zamjene radilo normalno..isto tako ima slucajeva di su BOE ekrani pozelenili tak da nisu BOE bas ziceri..prica je da je to do ljepila s kojim Huawei lijepi ekrane jer kao nije dobro zaljepljeno..meni iskreno izgleda kao neka greška sa softwareom jer kad se podigne brightness to se smanji ali se i dalje primjeti tamo di je jace zeleno bilo..opet da je software onda bi apsolutno svi imali problem,bar ja tak mislim al nemora biti..ako se stavi tamna pozadina i smanji brightness onda je katastrofa..najbolje se primjeti kad se stavi dark mode,smanji se brightness(ako je auto brightness onda ce to mobitel sam napravit ako si u prostoriji sa slabim svijetlom) i odes u phone kao da oces nekog zvat i tamo se na brojkama i vrhu vidi zelena boja,isto settings na vrhu sve zeleno..inace,osim ekrana mobitel je jako dobar i lijep.
Uređaj sam kupio preko tele2 webshopa i stigo mi je u utorak. Na početku mi se činilo da se malo vidi to zeleno svijetlo a onda sam probao sa sivim i tamnim pozadinama i tada se najviše primjeti. Najviše je očito u donjem desnom kutu ali i sa ljeve strane. Danas sam mobitel odnio na tele2 prodajno mjesto i poslali su ga na servis. Na žalost svi se prave kao da to nije problem koji je prisutan na velikom broju uređaja. Ali na žalost je. Ovdje možete vidjeti kako izgleda ekran u mom slučaju: https://ibb.co/e6888V
Zahvaljujemo na svim povratnim informacijama. Kako sam već ranije naveo, zaista nismo upoznati s ovim problemom. Njega svakako niti ne bi trebalo biti na vrhunskom uređaju kao što je Huawei Mate 20 Pro. Stoga, ako uočite navedene problema svakako se javite prodajnom mjestu ili servisu.
Zaista nam je žao na navedenim neugodnostima, no sigurni smo da će sve biti brzo riješeno.
@istronaut said:
Uređaj sam kupio preko tele2 webshopa i stigo mi je u utorak. Na početku mi se činilo da se malo vidi to zeleno svijetlo a onda sam probao sa sivim i tamnim pozadinama i tada se najviše primjeti. Najviše je očito u donjem desnom kutu ali i sa ljeve strane. Danas sam mobitel odnio na tele2 prodajno mjesto i poslali su ga na servis. Na žalost svi se prave kao da to nije problem koji je prisutan na velikom broju uređaja. Ali na žalost je.
Tele2 naravno da ne zna kaj se desava. Imas tu na vrhu opciju servis. Ako si iz Zagreba Insignum ti je ovlasten Huawei servis i oni sve znaju kaj se desava,slobodno se javi njima i stvar bi trebala biti rjesena.
@dominiknik said:
Tele2 naravno da ne zna kaj se desava. Imas tu na vrhu opciju servis. Ako si iz Zagreba Insignum ti je ovlasten Huawei servis i oni sve znaju kaj se desava,slobodno se javi njima i stvar bi trebala biti rjesena.
Tako je, Insignum je ovlašteni servis i budite slobodni javiti se ovlaštenom servisu koji će svakako problem riješiti u najbržem mogućem roku.
@dominiknik said:
Tele2 naravno da ne zna kaj se desava. Imas tu na vrhu opciju servis. Ako si iz Zagreba Insignum ti je ovlasten Huawei servis i oni sve znaju kaj se desava,slobodno se javi njima i stvar bi trebala biti rjesena.
Tako je, Insignum je ovlašteni servis i budite slobodni javiti se ovlaštenom servisu koji će svakako problem riješiti u najbržem mogućem roku.
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Ma meni je pal mrak na oci jer sam mobitel uzel prek HT-a, a poznavajuci njih to bi trajalo cijelu vjecnost sa servisima i objasnjavanja kaj se desava. Javil sam se danas u Insignium i kroz tri dana problem ce biti rijesen,decki su super i sve znaju kaj se desava. U svakom slucaju mobitel je stvarno super,ova greska je svega na malom broju uredaja i ako ce netko naletiti na istu bila bu brzo rijesena.
Pozdrav.
Evo da i ja kažem nešto o svome slučaju.
Naime veliki sam fan Mate serije telefona i imao sam sve do jednog,tako svake god jedva čekam izlazak nasljednika...
Tako sam dočeo i ove god...naime kupio sam mate 20 pro u elipsu....te nakon 1 dan skuzio sam problem s ekranom,zelena boja kao da probija...radilo se da se vidi samo kod sivih boja,tj sive pozadine,a onda drugi dan još gore...a treči dan bilo vidljivo ne samo na sivim bojama nego i na svim ostalima...odlučio sam se na to da zamjenim uređaj za novi,jer ipak 3 dana star uređaj nebi smio imat zelen ekran...fleke il tako nešto slično...
Došao sam u elipso,te rekao da mob ima grešku što su i sami vidili ali htjeli su ga slat na servis,s čim se nisam slagao...po zakonu 7 dana od dana kupnje moraju vam zamjenit il vratit novce ako proizvod ima nekakvu grešku ili niste istim zadovoljni...i tako nakon natezanja,oni meni zamjene mob,prvi dan sve uredu...drugi zelenilo se nazire...sad je opet treči dan i sad se opet vidi...
Nakon svega,iskreno sam malo razočaran...opet imam mob s defektom,mada huawei to nepriznaje...ali mislim da je vrijeme da priznaju da imaju problem s ekranom i pozovu kupce da vrate mobitele i zamjene s ispravnima...jer koliko sam shvatio...jako puno ljudi ima defektne...takozvani "gluegate"...
Još jedna zamjerka za otisak prsta,jedan period radi odlično,a onda katastrofa...
A i moram reč da nije isto,mob koji je nov i nikad otvaran i mob koji je otvaran i popravljan...ma kolko god bio stručan taj servis....
Sve u svemu,lijep je,odlične funkcije...i sve stoji...cjena paprena,a ekran banana,a huawei se ne želi ni oglasit nit ispričat i pozvat ljude da im se riješi problem!
Samsung kad je imao problem s baterijama note 7..sam se oglasio i priznao problem...a huawei sad tu šuti...što nije uredu prema nama vjernim korisnicima huawei telefona...
Jako jako jako razočaran.
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Zaista nam je žao što ste imali navedeni problem
Ako i dalje imate poteškoća, budite slobodni javiti se našem servisu koji će problem riješiti u najkraćem mogućem roku. Problemi koje navodite nikako ne bi trebali biti prisutni, pa iako se čini da poveći broj korisnika ima problem, i dalje je riječ o iznimkama, koje predano i žurno riješavamo
Zahvaljujemo se na povjerenju i nadamo se da će te uživati i biti zadovoljni s vašim novim Huawei Mate 20 Pro
@Stipe84 drago nam je da se vaš problem riješio brzo i da ste zadovoljni
@Stipe84 said:
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Koliko si čekao da ti ga poprave? Jesu zamjenili ekran ili si dobio novi uređaj? Koji imaš sada ekran LG ili Boe? Moj mate je zaprimljen na servisu 16.11. još ništa ne znam. Piše da je "na čekanju".
@Stipe84 said:
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Koliko si čekao da ti ga poprave? Jesu zamjenili ekran ili si dobio novi uređaj? Koji imaš sada ekran LG ili Boe? Moj mate je zaprimljen na servisu 16.11. još ništa ne znam. Piše da je "na čekanju".
Čekao sam 7-8 dana. Pretpostavljam da su čekali da dođe zamjenski uređaj. Dobio sam novi uređaj. Imam BOE ekran iako sam čuo da su i LG ekrani novije serije ok. Da je samo prva serija bila problematična. Pretpostavljam da malo sporije rade jer je telefon tek stigao kod nas pa vjerojatno i dijelovi tek pristižu. U koji servis si ti poslao telefon? Da li si ga direktno odnio ili preko operatera?
@Stipe84 said:
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Koliko si čekao da ti ga poprave? Jesu zamjenili ekran ili si dobio novi uređaj? Koji imaš sada ekran LG ili Boe? Moj mate je zaprimljen na servisu 16.11. još ništa ne znam. Piše da je "na čekanju".
Čekao sam 7-8 dana. Pretpostavljam da su čekali da dođe zamjenski uređaj. Dobio sam novi uređaj. Imam BOE ekran iako sam čuo da su i LG ekrani novije serije ok. Da je samo prva serija bila problematična. Pretpostavljam da malo sporije rade jer je telefon tek stigao kod nas pa vjerojatno i dijelovi tek pristižu. U koji servis si ti poslao telefon? Da li si ga direktno odnio ili preko operatera?
Naručio sam ga preko tele2 webshop-a i vratio sam ga na tele2 prodajno mjesto jer su mi tako rekli iz tele2. U Agramservisu je.
@Stipe84 said:
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Koliko si čekao da ti ga poprave? Jesu zamjenili ekran ili si dobio novi uređaj? Koji imaš sada ekran LG ili Boe? Moj mate je zaprimljen na servisu 16.11. još ništa ne znam. Piše da je "na čekanju".
Čekao sam 7-8 dana. Pretpostavljam da su čekali da dođe zamjenski uređaj. Dobio sam novi uređaj. Imam BOE ekran iako sam čuo da su i LG ekrani novije serije ok. Da je samo prva serija bila problematična. Pretpostavljam da malo sporije rade jer je telefon tek stigao kod nas pa vjerojatno i dijelovi tek pristižu. U koji servis si ti poslao telefon? Da li si ga direktno odnio ili preko operatera?
Naručio sam ga preko tele2 webshop-a i vratio sam ga na tele2 prodajno mjesto jer su mi tako rekli iz tele2. U Agramservisu je.
Pa oni tako kažu, ali si ga mogao direktno odnijeti u servis jer tako štediš barem dva dana u cijelom procesu. U svakom slučaju, budi strpljiv, vjerujem da će ti riješiti kao i meni
Nažalost kao i u svemu, tako i pri proizvodnji pametnih telefona znaju nastati problemi unatoč predanom radu i sveobuhvatnim mjerama provjere ispravnosti. Na sreću, problemom nisu obuhvaćeni svi modeli, nego tek pokoji Točan uzrok ovog problema nije nam poznat, a ako budemo imali više informacija - svakako ćemo prvo s vama forumašima prodjeliti tu informaciju
U svakom slučaju, naši servisi rade predano na rješavanju svakog eventualnog problema u najkraćem mogućem roku.
Zaista nam je žao što su neki korisnici doživjeli ovaj problem
@Bosancero said:
Moze netko objasniti prirodu problema sa zelenom flekom? Vrsta ljepila u interakciji s odredjenim tipom ekrana?
Navodno LG ekrani ali manje više je sve nagađanje. Neki korisnici su dobili novi mobitel sa LG ekranom i opet imaju isti problem dok su drugi dobili novi mobitel sa BOE ekranom i nemaju problema.
@Stipe84 said:
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Koliko si čekao da ti ga poprave? Jesu zamjenili ekran ili si dobio novi uređaj? Koji imaš sada ekran LG ili Boe? Moj mate je zaprimljen na servisu 16.11. još ništa ne znam. Piše da je "na čekanju".
Čekao sam 7-8 dana. Pretpostavljam da su čekali da dođe zamjenski uređaj. Dobio sam novi uređaj. Imam BOE ekran iako sam čuo da su i LG ekrani novije serije ok. Da je samo prva serija bila problematična. Pretpostavljam da malo sporije rade jer je telefon tek stigao kod nas pa vjerojatno i dijelovi tek pristižu. U koji servis si ti poslao telefon? Da li si ga direktno odnio ili preko operatera?
Naručio sam ga preko tele2 webshop-a i vratio sam ga na tele2 prodajno mjesto jer su mi tako rekli iz tele2. U Agramservisu je.
Pa oni tako kažu, ali si ga mogao direktno odnijeti u servis jer tako štediš barem dva dana u cijelom procesu. U svakom slučaju, budi strpljiv, vjerujem da će ti riješiti kao i meni
Nisam iz Zagreba. Naivno sam očekivao malo veću podršku od Huawei-a ali ništa konkretno na kraju. Kada sam radio u VIP centru korisnicima smo mjenjali uređaje za nove ako su bili neispravni a kupljeni u roku od 7 dana, nismo ih slali na servis.
> @Huawei Forum said:
> Bok @speks12,
>
> Zaista nam je žao što ste imali navedeni problem
> Ako i dalje imate poteškoća, budite slobodni javiti se našem servisu koji će problem riješiti u najkraćem mogućem roku. Problemi koje navodite nikako ne bi trebali biti prisutni, pa iako se čini da poveći broj korisnika ima problem, i dalje je riječ o iznimkama, koje predano i žurno riješavamo
>
> Zahvaljujemo se na povjerenju i nadamo se da će te uživati i biti zadovoljni s vašim novim Huawei Mate 20 Pro
>
> @Stipe84 drago nam je da se vaš problem riješio brzo i da ste zadovoljni
>
> Lijep pozdrav,
> Marin
> Huawei Forum tim
Ovako,danas sam bio u ovlaštenom servisu insignum u zg,naime došao dao svoj mob s problemom,rekli mi da dodem za 1h,došao za 1h i dobio novi mob...
Na upit da li če se opet desit isto,čovjek odgovara da nezna,te da je lutrija,naime kako sam shvatio Huawei nema pojma koji su telefoni u seriji zahvačeni s tim problemom...tako da dajem svima jedan savjet,da ako primjetite takozvani "gluegate" il te zelene fleke,da odete u ovlasteni servis i zahtijevate novi uređaj,te čete ga i dobit!
Tako isto preporučam za ove iz Zagreba da probaju izbječ Agram servis,jer ja osobno imam loša iskustva s njima,a zato vam preporučan Ovlašteni servis huaweia Insignum u zg, kurelčeva ulica br4....
Vrlo stručni,brzi,bez problema za 1h i u jednom danu riješen problem za sad...
Drago nam je da vam je nedostatak brzo riješen
Također, pridružujemo se prijedlogu o odlasku ili slanju uređaja na servis ako se uoče bilo kakvi nedostaci
@istronaut said:
Uređaj sam kupio preko tele2 webshopa i stigo mi je u utorak. Na početku mi se činilo da se malo vidi to zeleno svijetlo a onda sam probao sa sivim i tamnim pozadinama i tada se najviše primjeti. Najviše je očito u donjem desnom kutu ali i sa ljeve strane. Danas sam mobitel odnio na tele2 prodajno mjesto i poslali su ga na servis. Na žalost svi se prave kao da to nije problem koji je prisutan na velikom broju uređaja. Ali na žalost je. Ovdje možete vidjeti kako izgleda ekran u mom slučaju: https://ibb.co/e6888V
Imam isti problem, narucio sam uredjaj preko Tele2 Webshopa i nisam siguran sta da radim. Nisam iz Zagreba, a nisam tako ni blizu, pa mi nije bas lako da idem za ZG. Najbolje da se obratim Tele2?
Prije nekih tjedan dana sam preko A1 Vipneta uzeo novi Mate 20 Pro.
Isti problem kao i ekipa ovde - nakon dan se pojavio zeleni ekran. Do nedjelje je potpuno pozelenio.
U ponedjeljak ujutro sam ga odnio na prodajno mjesto, ovde u Splitu. Sad slijedi procedura zamjene preko ovlaštenog servisa.
Nadam se da neće predugo trajati.
Ako izuzmemo ovaj problem s ekranom, Mate 20 Pro je bomba. Najbolji mob koji sam do sada imao.
Komentari
Bok svima,
Probleme koje navodite nikako ne bi trebali biti prisutni. Ukoliko uočite da nešto s uređajem nije kako bi trebalo biti, svakako obratite se prodavatelju, odnosno ako uređaj budete koristili na raspolaganju vam je ovlašteni servis
Drago nam je da ste se već opremili s Huawei Mate 20 Pro, svakako podijelite dojmove i korisničko iskustvo s forumašima
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Inace sam bio u namjeri kupnje mate 20 pro cak i sa greskom ekrana. Ali nitko konkretno ne govori sto sa uredajima sa greskom . Zbog tog cu morati odustati
Bok @1182,
Zaista nismo upoznati s ovim problemom, a svakako ga niti ne bi trebalo biti. Svaki prodani Huawei Mate 20 Pro, a koji se prodaje službenim kanalima zasigurno je ispravan. U svakom slučaju ako se problem i dogodi tu je jamstvo
Ukoliko se odlučite za kupovinu Huawei Mate 20 Pro možemo vam jamčiti najbolje korisničko iskustvo i naravno - potpuno ispravan uređaj
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Ako je greska samo na lg ekranima. U slucaju zamjene ekrana dsli se stavlja opet lg ili BOE paneli?
to i mene zanima iako bi bilo ok odma zamijeniti novim uredajem sa BOE ekranima il LG koji radi normalno jer da mi otvaraju mobitel koji sam koristio doslovce 1 dan je apsurd,a cekas servis po 2 tjedna(u najboljem slucaju) ..citao sam na netu i gledao na youtubeu da je cak nekima zamjenjen ekran i opet stavljen LG i da je sve nakon zamjene radilo normalno..isto tako ima slucajeva di su BOE ekrani pozelenili tak da nisu BOE bas ziceri..prica je da je to do ljepila s kojim Huawei lijepi ekrane jer kao nije dobro zaljepljeno..meni iskreno izgleda kao neka greška sa softwareom jer kad se podigne brightness to se smanji ali se i dalje primjeti tamo di je jace zeleno bilo..opet da je software onda bi apsolutno svi imali problem,bar ja tak mislim al nemora biti..ako se stavi tamna pozadina i smanji brightness onda je katastrofa..najbolje se primjeti kad se stavi dark mode,smanji se brightness(ako je auto brightness onda ce to mobitel sam napravit ako si u prostoriji sa slabim svijetlom) i odes u phone kao da oces nekog zvat i tamo se na brojkama i vrhu vidi zelena boja,isto settings na vrhu sve zeleno..inace,osim ekrana mobitel je jako dobar i lijep.
Bok @istronaut, @dominiknik i @1182,
Zahvaljujemo na svim povratnim informacijama. Kako sam već ranije naveo, zaista nismo upoznati s ovim problemom. Njega svakako niti ne bi trebalo biti na vrhunskom uređaju kao što je Huawei Mate 20 Pro. Stoga, ako uočite navedene problema svakako se javite prodajnom mjestu ili servisu.
Zaista nam je žao na navedenim neugodnostima, no sigurni smo da će sve biti brzo riješeno.
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Tele2 naravno da ne zna kaj se desava. Imas tu na vrhu opciju servis. Ako si iz Zagreba Insignum ti je ovlasten Huawei servis i oni sve znaju kaj se desava,slobodno se javi njima i stvar bi trebala biti rjesena.
Tako je, Insignum je ovlašteni servis i budite slobodni javiti se ovlaštenom servisu koji će svakako problem riješiti u najbržem mogućem roku.
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Ma meni je pal mrak na oci jer sam mobitel uzel prek HT-a, a poznavajuci njih to bi trajalo cijelu vjecnost sa servisima i objasnjavanja kaj se desava. Javil sam se danas u Insignium i kroz tri dana problem ce biti rijesen,decki su super i sve znaju kaj se desava. U svakom slucaju mobitel je stvarno super,ova greska je svega na malom broju uredaja i ako ce netko naletiti na istu bila bu brzo rijesena.
Evo da i ja kažem nešto o svome slučaju.
Naime veliki sam fan Mate serije telefona i imao sam sve do jednog,tako svake god jedva čekam izlazak nasljednika...
Tako sam dočeo i ove god...naime kupio sam mate 20 pro u elipsu....te nakon 1 dan skuzio sam problem s ekranom,zelena boja kao da probija...radilo se da se vidi samo kod sivih boja,tj sive pozadine,a onda drugi dan još gore...a treči dan bilo vidljivo ne samo na sivim bojama nego i na svim ostalima...odlučio sam se na to da zamjenim uređaj za novi,jer ipak 3 dana star uređaj nebi smio imat zelen ekran...fleke il tako nešto slično...
Došao sam u elipso,te rekao da mob ima grešku što su i sami vidili ali htjeli su ga slat na servis,s čim se nisam slagao...po zakonu 7 dana od dana kupnje moraju vam zamjenit il vratit novce ako proizvod ima nekakvu grešku ili niste istim zadovoljni...i tako nakon natezanja,oni meni zamjene mob,prvi dan sve uredu...drugi zelenilo se nazire...sad je opet treči dan i sad se opet vidi...
Nakon svega,iskreno sam malo razočaran...opet imam mob s defektom,mada huawei to nepriznaje...ali mislim da je vrijeme da priznaju da imaju problem s ekranom i pozovu kupce da vrate mobitele i zamjene s ispravnima...jer koliko sam shvatio...jako puno ljudi ima defektne...takozvani "gluegate"...
Još jedna zamjerka za otisak prsta,jedan period radi odlično,a onda katastrofa...
A i moram reč da nije isto,mob koji je nov i nikad otvaran i mob koji je otvaran i popravljan...ma kolko god bio stručan taj servis....
Sve u svemu,lijep je,odlične funkcije...i sve stoji...cjena paprena,a ekran banana,a huawei se ne želi ni oglasit nit ispričat i pozvat ljude da im se riješi problem!
Samsung kad je imao problem s baterijama note 7..sam se oglasio i priznao problem...a huawei sad tu šuti...što nije uredu prema nama vjernim korisnicima huawei telefona...
Jako jako jako razočaran.
Hej ljudi, ako ste iz Zagreba, odnesite telefon direktno u servis. Nemojte preko mobilnih operatera. Brže je. Ja sam nosio u Insignium i riješili su mi problem. Malo sam morao čekati, ali se riješilo.
Bok @speks12,
Zaista nam je žao što ste imali navedeni problem

Ako i dalje imate poteškoća, budite slobodni javiti se našem servisu koji će problem riješiti u najkraćem mogućem roku. Problemi koje navodite nikako ne bi trebali biti prisutni, pa iako se čini da poveći broj korisnika ima problem, i dalje je riječ o iznimkama, koje predano i žurno riješavamo
Zahvaljujemo se na povjerenju i nadamo se da će te uživati i biti zadovoljni s vašim novim Huawei Mate 20 Pro
@Stipe84 drago nam je da se vaš problem riješio brzo i da ste zadovoljni
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Koliko si čekao da ti ga poprave? Jesu zamjenili ekran ili si dobio novi uređaj? Koji imaš sada ekran LG ili Boe? Moj mate je zaprimljen na servisu 16.11. još ništa ne znam. Piše da je "na čekanju".
Čekao sam 7-8 dana. Pretpostavljam da su čekali da dođe zamjenski uređaj. Dobio sam novi uređaj. Imam BOE ekran iako sam čuo da su i LG ekrani novije serije ok. Da je samo prva serija bila problematična. Pretpostavljam da malo sporije rade jer je telefon tek stigao kod nas pa vjerojatno i dijelovi tek pristižu. U koji servis si ti poslao telefon? Da li si ga direktno odnio ili preko operatera?
Naručio sam ga preko tele2 webshop-a i vratio sam ga na tele2 prodajno mjesto jer su mi tako rekli iz tele2. U Agramservisu je.
Pa oni tako kažu, ali si ga mogao direktno odnijeti u servis jer tako štediš barem dva dana u cijelom procesu. U svakom slučaju, budi strpljiv, vjerujem da će ti riješiti kao i meni
Bok @Bosancero,
Nažalost kao i u svemu, tako i pri proizvodnji pametnih telefona znaju nastati problemi unatoč predanom radu i sveobuhvatnim mjerama provjere ispravnosti. Na sreću, problemom nisu obuhvaćeni svi modeli, nego tek pokoji
Točan uzrok ovog problema nije nam poznat, a ako budemo imali više informacija - svakako ćemo prvo s vama forumašima prodjeliti tu informaciju 
U svakom slučaju, naši servisi rade predano na rješavanju svakog eventualnog problema u najkraćem mogućem roku.
Zaista nam je žao što su neki korisnici doživjeli ovaj problem
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Navodno LG ekrani ali manje više je sve nagađanje. Neki korisnici su dobili novi mobitel sa LG ekranom i opet imaju isti problem dok su drugi dobili novi mobitel sa BOE ekranom i nemaju problema.
Nisam iz Zagreba. Naivno sam očekivao malo veću podršku od Huawei-a ali ništa konkretno na kraju. Kada sam radio u VIP centru korisnicima smo mjenjali uređaje za nove ako su bili neispravni a kupljeni u roku od 7 dana, nismo ih slali na servis.
> Bok @speks12,
>
> Zaista nam je žao što ste imali navedeni problem
> Ako i dalje imate poteškoća, budite slobodni javiti se našem servisu koji će problem riješiti u najkraćem mogućem roku. Problemi koje navodite nikako ne bi trebali biti prisutni, pa iako se čini da poveći broj korisnika ima problem, i dalje je riječ o iznimkama, koje predano i žurno riješavamo
>
> Zahvaljujemo se na povjerenju i nadamo se da će te uživati i biti zadovoljni s vašim novim Huawei Mate 20 Pro
>
> @Stipe84 drago nam je da se vaš problem riješio brzo i da ste zadovoljni
>
> Lijep pozdrav,
> Marin
> Huawei Forum tim
Ovako,danas sam bio u ovlaštenom servisu insignum u zg,naime došao dao svoj mob s problemom,rekli mi da dodem za 1h,došao za 1h i dobio novi mob...
Na upit da li če se opet desit isto,čovjek odgovara da nezna,te da je lutrija,naime kako sam shvatio Huawei nema pojma koji su telefoni u seriji zahvačeni s tim problemom...tako da dajem svima jedan savjet,da ako primjetite takozvani "gluegate" il te zelene fleke,da odete u ovlasteni servis i zahtijevate novi uređaj,te čete ga i dobit!
Tako isto preporučam za ove iz Zagreba da probaju izbječ Agram servis,jer ja osobno imam loša iskustva s njima,a zato vam preporučan Ovlašteni servis huaweia Insignum u zg, kurelčeva ulica br4....
Vrlo stručni,brzi,bez problema za 1h i u jednom danu riješen problem za sad...
Bok @speks12,
Drago nam je da vam je nedostatak brzo riješen

Također, pridružujemo se prijedlogu o odlasku ili slanju uređaja na servis ako se uoče bilo kakvi nedostaci
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim
Imam isti problem, narucio sam uredjaj preko Tele2 Webshopa i nisam siguran sta da radim. Nisam iz Zagreba, a nisam tako ni blizu, pa mi nije bas lako da idem za ZG. Najbolje da se obratim Tele2?
Prije nekih tjedan dana sam preko A1 Vipneta uzeo novi Mate 20 Pro.
Isti problem kao i ekipa ovde - nakon dan se pojavio zeleni ekran. Do nedjelje je potpuno pozelenio.
U ponedjeljak ujutro sam ga odnio na prodajno mjesto, ovde u Splitu. Sad slijedi procedura zamjene preko ovlaštenog servisa.
Nadam se da neće predugo trajati.
Ako izuzmemo ovaj problem s ekranom, Mate 20 Pro je bomba. Najbolji mob koji sam do sada imao.
Još jednom, srdačnan pozdrav!
Bok @Dragi_ST,
Zaista nam je žao što imate ovaj problem, no isto tako nadamo se brzom i uspješnom rješavanju njegova problema.
Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim