Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Izgubili smo se na Velebitu, 2. dio

Huawei ForumHuawei Forum
edited Listopad 22 Blog

Posljednji puta kada smo se čuli, Pero i ja smo konačno ugledali svjetlo na kraju tunela. Bili smo na pravom putu, no, još uvijek bez signala i bez karte za orijentiranje. Da smo bili pametni i slušali svoje vlastite savjete, prethodno bi iz aplikacije Google Maps prenijeli kartu Velebita i njegove okolice na telefon. No, to nismo učinili. Zato smo bili ovisni o mobilnom signalu kojeg, naravno, u divljini nije bilo. Posljedica toga je bila uključena opcija mobilne mreže koja je bez prestanka grozničavo tražila svaku naznaku signala, čime se poprilično trošila baterija.

Na prvom ozbiljnijem pregledu situacije postalo je jasno kako se zbog neprestanog traženja mobilne mreže potrošio veći dio snage baterije. Povrh svega sam u nekom trenutku slučajno uključio traženje Wi-Fi mreže, što je dodatno opteretilo bateriju. No usprkos svim izazovima, bilo je jasno, kako će telefon Huawei P20 Pro i njegova baterija snage 4 000 mAh bez problema izdržati cijeli dan – čak i u ovakvim uvjetima. Prvotna ideja je bila da preživimo dan sa što većim postotkom baterije, uz njenu relativno intenzivnu upotrebu. No, nismo računali na ovakve pogreške, koje su nas dugoročno stajale nekoliko konkretnih postotaka snage baterije.
Priznajem kako se nismo previše zamarali ovim pitanjem, jer je pred nama bio mnogo veći problem – gorivo. Još uvijek nismo znali gdje se točno nalazimo i koliki, odnosno kakav put je pred nama. Raznolika cesta i cesta puna zavoja znači samo još veću potrošnju goriva.

No, nije nam preostalo drugo nego sjesti u automobil i nastaviti vožnju. Pored nesigurnosti glede količine preostalog goriva, proganjala nas je i opaka glad, no, na svu sreću, pred nama se ubrzo otvorio predivan pogled na more. To je značilo kako smo konačnu blizu cilja i kako konačno možemo odahnuti.

Stanje baterije je i dalje bilo pod upitnikom, no, konačno smo došli do mobilnog signala i činilo se kako je najgore iza nas. Čekao nas je još put do obale i prve benzinske crpke. Našoj misiji se smiješio sretan završetak. Usprkos tome, odlučili smo provjeriti još dvije opcije koje bi nam pomogle u slučaju nužde: Power Saving Mode i Ultra Power Saving Mode. Oba načina isključuju određene dijelove sistema telefona i pomoću optimizacije sistema produljuju autonomiju baterije. U ovom načinu rada telefona možeš koristi samo pozive i slati SMS poruke, što znači kako će ti ovaj način rada omogućiti nekoliko dodatnih sati djelovanja baterije kada se nađeš u škripcu.

Ostatak putovanja kući je, osim brzog zaustavljanja na benzinskoj crpki, prošao relativno bez drame. Tako nam je ostalo nešto vremena da razjasnimo još nekoliko pitanja glede umjetne inteligencije. Kirin 970 procesor, koji djeluje unutar pametnog telefona P20 Pro, ima posebnu jezgru koja se naziva NPU (neuronska procesna jedinica). Pomoću nje algoritmi umjetne inteligencije imaju sposobnost praćenja korisničkih navika, te sposobnost učenja navika samog korisnika telefona.

Između ostalog, to znači kako će se aplikacije automatski zatvarati i otvarati, ovisno o navikama korisnika telefona, a koje predviđa NPU. Rezultat toga je još manje opterećenje sustava telefona i manja potrošnja baterije.

Kada smo stigli u Ljubljanu sat je pokazivao 20 sati i 15 minuta, a kapacitet baterije je bio na 37 %. Nakon cjelodnevnog snimanja, fotografiranja, upotrebe navigacije, te nakon mnogo pogrešnih odluka, telefon P20 Pro nam je pokazao kako uopće nema razloga za paniku i strah. Iako smo imali potpuno drugačiji plan i unatoč činjenici kako je sve pošlo krivo, P20 Pro je još jednom uspješno prkosio svim iznenadnim okolnostima. Ludo, zar ne?

0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.