Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Najčešća pitanja i odgovori o Huawei eRecovery

Sigurno ste primijetili naš članak o eRecovery načinu “oživljavanja” vašeg Huawei pametnog telefona. No, kako je ovaj način potaknuo neka od pitanja, sumirali smo ona najčešća i objedinili ih u ovim kratkom FAQ-u :smile:

1. Kako ući u eRecovery opcije?

Postoji tri načina za aktivaciju:

Metoda 1: Sistemski softver detektira grešku u pokretanju i automatski ulazite u eRecovery način rada.

Metoda 2: Sustav automatski otkriva grešku (npr. ako vam uređaj koristi third-party sustav), ali uređaj se može pokrenuti i pokazuje poruku na sučelju. Tada držanjem tipke za pojačavanje glasnoće duže od 3 sekunde ulazimo u eRecovery mod.

Metoda 3: Možete samostalno inicirati proces ulaska u eRecovery mod, držeći tipke za pojačavanje glasnoće duže od 5 sekundi dok je uređaj priključen na punjač

2. Za koje se probleme eRecovery najčešće koristi?

Osnovna primjena je u rješavaju softverski problema, primjerice kada se vaš uređaj neće pokrenuti, nakon instalacije sustava koji nije izdan od strane proizvođača ili uvijek kada želite da vaš uređaj bude onakav kakav je zamišljen od proizvođača :smile:

3. Za koje je uređaje dostupan eRecovery?

Za sada samo na Huawei P20, Huawei P20 Pro, Huawei P20 Lite i Porsche Design Huawei Mate RS

4. Zašto samo nekoliko modela podržava eRecovery mod?

Sada je eRecovery trenutno u probnoj fazi. eRecovery će podržavati više modela poslije službenog puštanja na tržište.

5. Ako korisnik slučajno uđe u eRecovery mod, kako izaći iz njega?

Kliknite samo na “Reboot” ili na “Shutdown” opciju na ekranu kako bi ste izašli iz eRecovery moda.

6. Da li su slike, datoteke i druge informacije sačuvane na uređaju poslije eRecoveryja?

Slike, datoteke i druge informacije na uređaju mogu biti sačuvane poslije recoveryja samo ako zadovoljavaju sljedeće uvjete:

a) Particija s podacima je podešena na “read-only” (samo čitanje, nema upisa). Ako će brisanje podataka biti izvršeno, na ekranu će se ispisati upozorenje o brisanju.

b) Vaš uređaj je zaključan.

c) Vaš uređaj ima dovoljno mjesta na internoj ili eksternoj memoriji. Ako nema dovoljno mjesta, uređaj će ispisati poruku koja će vam reći kako morate osloboditi internu memoriju ili da ubacite eksternu memorijsku karticu (microSD).

7. Što napraviti ako imam nedovoljno prostora na memoriji telefona?

Slučaj prvi: Vaš uređaj pokazuje poruku kako interna memorija nema dovoljno mjesta za system recovery.

Ovaj problem možete riješiti na dva načina:

(1) Ubacite eksternu karticu koja ima dovoljno prostora za recovery sistema.
(2) Odaberete opciju Clear inner sdcard > Clear all > Next step. Vaš uređaj će automatski izbrisati datoteke kako bi oslobodio prostora koliko mu treba. (OPREZ: Ova opcija će formatirati internu memoriju vašeg uređaja. Nije preporučljivo ako imate neke bitne podatke na telefonu za koje niste sigurni da ste ih sačuvali negdje drugdje, zato ovu opciju samo upotrebljavate iz krajnje nužde)

Slučaj drugi: Vaš uređaj koristi eksternu memoriju i pokazuje poruku da na kartici nemate dovoljno mjesta.

Ovaj problem isto rješavate na jedan od dva načina:

(1) Korstite eksternu karticu koja ima dovoljno prostora za recovery sistema.
(2) Odaberite Clear external sdcard > Clear all > Next step. (OPREZ: Ova opcija će formatirati vašu eksternu morijsku karticu, zato budite oprezni ukoliko niste sačuvali vama bitne podatke sa iste)

8. Što napraviti ako ne radi Wi-Fi povezivanje?

Slučaj prvi: Prilikom uključivanja Wi-Fi prijavi grešku.
Možete se vratiti na početni ekran i ponovno pokrenuti vaš uređaj. Ako pokretanje Wi-Fi-ija i dalje ne radi, možda je sam Wi-Fi senzor u kvaru. Javite se servisu kako biste riješili problem.

Slučaj drugi: Ne možete naći Wi-Fi signal prilikom skeniranja.
Prvo, provjerite vaš lokalni usmjerivač i vidite je li uključen Wi-Fi. Također provjerite imate li lozinku na svojoj Wi-Fi mreži i ako imate isključite je privremeno, jer za sada eRecovery ne podržava režim prijave s lozinkom. Ne zaboravite kasnije vratiti lozinku na svoju Wi-Fi mrežu.

9. Što ako je baterija pri kraju tijekom recoveryja?

Napunite vaš uređaj odmah na barem 15%. Nakon toga vaš uređaj će automatski završiti recovery. Najbolje je prije i tijekom eRecoveryja držite uređaj povezan na punjač.

10. Što učiniti ako je brzina preuzimanja mala?

Moguće da vam je brzina Interneta mala. Možete učiniti sljedeće::
(1) Povežite se na drugu mrežu.
(2) Restartirajte usmjerivač.
(3) Prihvatite sporost i ostavite neka uređaj napravi svoje :smile:

11. Što učiniti ako se preuzimanje prekine?

Provjerite radi li vaša bežična mreža tako što će te se povezati na drugom uređaju i pristupiti internetu. Ako je mreža povezana na internet, povežite se na mrežu opet (odabirom opcije Change) i ponovo pokrenite skidanje paketa. Ako se preuzimanje opet prekine, odaberite Cancel i Download latest version and recovery da biste opet pokrenuli skidanje paketa.

Naša sistemska podrška dozvoljava nastavak prijenosa podataka, što vam omogućava da od mjesta posljednjeg prekida skidanja nastavite preuzimanje.

12. Što napraviti ako verifikacija ne prolazi?

Greška može biti uzrokovana zbog nekog kvara na mreži ili drugih razloga. Pokušajte pokrenuti preuzimanje opet. Ako verifikacija opet ne radi, javite se servisu kako bi otklonili kvar.

Imate li dodatnih pitanja - tu smo :wink:

Lijep pozdrav,
Marin
Huawei Forum tim

0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.