Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Kako uključiti „zamrznuti“ uređaj?

Kada ste već kliknuli na ovaj naslov, pretpostavljam da ste u nevolji - vaš pametni telefon se ne može više uključiti? Ovo može nastati uslijed neispravnog ažuriranja sustava ili instalacije nelicenciranog operacijskog sustava. No, što god bio uzrok sigurno želite svom telefonu vratiti funkcionalni Huawei operacijski sustav.

Nema mjesta panici. Huawei Vam pruža eRecovery koji se odlikuje po mogućnosti oporavka softverskog sustava lako i uspješno. Ako se vaš telefon „smrznuo“ uslijed softverskog problema, pokušajte s eRecovery.

Važno je znati, ako vaš uređaj funkcionira, nikako vam ne preporučujemo korištenje eRecovery za ažuriranje sustava. Također, trenutno je eRecovery dostupan samo za neke regije i modele, a nakon nekog vremena bit će dostupan za ostale regije i veći broj modela uređaja.

Obratite pažnju na sljedeće točke prije oporavka sustava:

1. Ako možete ući u glavni sustav, molimo vas da napravite sigurnosnu kopiju svojih podataka. Svi vaši osobni podaci bit će izbrisani nakon obnavljanja vašeg sustava ako niste zadovoljili sljedeće uvjete kada ste ušli u sustav eRecovery.

(1.) Podatkovna particija treba biti postavljena za čitanje i pisanje. Ako postavljanje particije ne uspije i potrebno je brisanje podataka, prikazat će vam se upit za to.

(2) Vaš je uređaj zaključan.

(3) Uređaj ima dovoljno prostora na unutarnjoj ili vanjskoj memoriji. Ako prostora nema dovoljno, vaš uređaj prikazuje poruku koja naznačuje da morate isprazniti internu karticu ili umetnuti vanjsku karticu.

2. Provjerite je li Wi-Fi hotspot dostupan (eRecovery podržava neke načine provjere autentičnosti, kao što su WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP i otvorene mreže).

3. Držite uređaj na napajanju (osim punjača, može poslužiti i računalo).

Sada se vratimo na popravljanje:

1. Postoje tri načina za pokretanje eRecoverya:

Metoda 1: Softverski sustav otkriva neuspjeh pokretanja, a vaš uređaj automatski ulazi u sustav eRecovery;

Metoda 2: Softverski sustav automatski otkriva grešku (na primjer, nakon instalacije custom ROM-a na vaš uređaj), ali uređaj se može pokrenuti i prikazuje poruku na korisničkom sučelju. Možete pritisnuti i držati tipku za povećavanje glasnoće dulje od 3 sekunde za ulazak u eRecovery sustav;

Metoda 3: Možete inicirati postupak pokretanja sustava eRecovery (pritiskom i držanjem tipke za povećavanje glasnoće više od 5 sekundi dok je uređaj spojen na napajanje).

2. Pritisnite na Download latest version and recovery na korisničkom sučelju da biste potvrdili preuzimanje.

3. Pritisnite Download and recovery, pričekajte pokretanje Wi-Fi sustava i skeniranje dostupnih mreža.

4. Odaberite dostupnu Wi-Fi pristupnu točku i unesite lozinku za povezivanje.

5. Nakon što vaš uređaj bude uspješno povezan s Wi-Fi mrežom, softverski sustav automatski dobiva i preuzima paket nadogradnje. Ne morate ništa učiniti u ovoj fazi. Paket ima veliku veličinu i može potrajati neko vrijeme.

6. Nakon dovršetka preuzimanja, uređaj automatski instalira paket nadogradnje.

7. Nakon uspješne nadogradnje uređaj automatski odbrojava i pokreće telefon. Voila! Vaš uređaj sada funkcionira.

Nakon čitanja ovog članka, možete vratiti uređaj bez obzira na to što se dogodilo prije. Ako mislite da je eRecovery moćan, ne ustručavajte se podijeliti s prijateljima.

0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.