Koristimo kolačiće zbog pružanja boljeg korisničkog iskustva I funkcionalnosti. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Saznajte više.

Pravila o kolačićima

Ova web stranica koristi kolačiće za bolji doživljaj, značajke društvenih medija i analizu prometa. Dajete pristanak na naše kolačiće ako nastavite koristiti ovu web stranicu. Saznajte više o pravilima o kolačićima ovdje
Potvrdi

Baterija

zorzor
Huawei P Smart

Poštovani,

koristim P smart (kupljen u Hrvatskoj) dva mjeseca i unatrag tjedan dana imam problema sa baterijom:

Kroz dan je sve u redu , navečer je baterija između 25- 50% , uključim Ultra štednju baterije i ujutro me dočeka ugašen mobitel i prazna baterija.

Prije neki dan sam kontaktirao vašu korisničku podršku i rekli su mi da napravim hard reset , ali ni to nažalost nije pomoglo.

Znam da P smart nije flagship model , ali ovakvi problemi sa baterijom se nebi smjeli događati nakon 2 mjeseca.

Pošto je uređaj star tek dva mjeseca bilo bi ga korektno zamjeniti , a ne me upućivati u Servise.

0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Rujan 26

    Bok @zor,

    Baš nam je žao što imate problem s vaših telefonom :disappointed: Kako ste već napravili povratak telefona na tvorničke postavke, a problem je i dalje prisutan, pokušajmo ustanoviti što bi taj problem moglo prouzročiti. Imate li možda uključen wi-fi, ili mobilne podatke preko noći? Jeste li pokušali s njihovim isključivanjem?

    U svakom slučaju, ako je problem s telefonom i dalje prisutan, slanje uređaja na servis je prvi korak u ostvarivanju jamstvenih prava :smile:

    Hvala na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • zorzor

    Marine,
    sve što bi dodatno moglo trošiti bateriju je isključeno i svejedno je do jutra baterija prazna.
    Šaljem ga u servis .
    Žao mi je što sam kupio ovaj mobitel.

    Što se tiče vašeg jamstva i dalje sam mišljenja da bi trebali zamjeniti uređaj za novi , a ovog vratiti u tvornicu pa nek tamo utvrde problem i pokušaju otkloniti ovakve probleme za ubuduće.
    Jednom kad ga u servisu otvore.....mislim da mogu očekivati samo dodatne probleme.

    Nikad više Huawei

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @zor,

    Zaista nam je žao što imate problem, no uvjereni smo da će on riješiti i da će te na kraju biti zadovoljni svojim telefonom :smile:
    Servis će učiniti sve kako biste imali u potpunosti ispravan uređaj. Hoće li to biti popravak ili zamjena uređaja, nažalost na to nemamo utjecaj.

    Svakako nam se javite s povratnim informacijama.

    Hvala na razumijevanju.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • DarkoDarko

    Pozdrav.
    Kupio sam Smart prije 6 dana.
    Baterija je katastrofa - kao i kod korisnika zor.
    U mirovanju troši 4% baterije na sat!
    Da, naravno da je sve isključeno. Ostali su mi samo pozivi i SMS.
    Ako trebam internet i Wats - onda uzmem sa sobom stari mob kojem baterija traje dva dana uz intenzivno korištenje.
    U dućanu me šalju u servis- da me otpile.
    Savjetuju mi da ekran držim na 20% svjetline, te isključim SVE, a pogotovo da ne vršim pozive pa će mi baterija izdržati do naveće... ??
    Po mojoj prosudbi baterija ima 1500mA (ili manje) ili tvorničku grešku.
    To kažem zato jer 3 godine stari mob s 4000mA u mirovanju izdrži 6 dana ( sve je uključeno) , a u korištenju ( bez pažnje) dva dana bez problema..
    Pitanje:
    Da li ići u servis ?
    ili inzistirati na ovome:
    Prema pravilima EU-a trgovac mora popraviti ili zamijeniti robu, sniziti joj cijenu ili vam vratiti novac ako je roba koju ste kupili neispravna, ne izgleda ili ne funkcionira onako kako je prikazano u oglasu.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited Studeni 26

    Bok @Darko,

    Zaista nam je žao što imate problem :disappointed:
    Prije slanja uređaja na servis preporučujemo napraviti provjeru radi li problem neka od aplikacija, a najbolji način je napraviti povrat uređaja na tvorničke postavke. Ako je i tada problem pristuan, svakako možete se obratiti servisu koji će detaljno provjeriti uređaj i ustanoviti je li sve uredu.

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • DarkoDarko

    Pozdrav.

    Huawei smart:
    Juće 26.11.2018 je u 24.00 sata baterija bila na 23%.
    Nisam ga stavio na punjač, a jutros u 8.00 mob je bio totalno ugašen (bez struje).
    Ne znam u koji sat je krepao.
    Pa da je krepao i u 8 sati značilo bi da za 24 sata sam na sebe potroši 70% baterije što je van svake pameti.
    Stavio sa ga puniti i u 10.30 odnesao na servis u Agram.
    Pregled i kontrolu mobitela/baterije čekati ću 10 dana pa se onda javim...

    Za usporedbu mobitel Blu-e trogodišnjak punio sam prije dva dana te je za 48 sati u nekorištenju, ali aktivan s uključenim wifi i internetom, lokacijom itd.. sa 100% pao na 92% baterije. Danas sam ga od 9.00 normalno koristio, a sada u 22.30 ima 77% baterije.!

    0
  • GjuroMishGjuroMish
    Imam isti problem sa p20.
    Prva dva mjeseca je sve bilo uredu a zadnjih nekoliko dana stanje je sljedece.
    28% baterija prije spavanja- ujutro ugašen, alarm nije zvonio.
    Idući dan 26% baterija- ujutro ugašen, nije zvonio alarm.
    Sinoć 36% baterija- jutros se probudim prije alarma, a baterija je na 4%.
    Više se ne usudim osloniti se na telefon da me budi ako nema barem 40% prije spavanja. Što je suludo.
    U prva dva mjeseca korištenja stanje pred spavanje bi bilo 16% ili 18% i nikad se nije ugasio, ujutro bi me dočekalo 6% ili 4%.
    Pobrisao sam sve aplikacije koje sam skinuo zadnjih 15 dana. Dozvole aplikacijama u pozadini ogranicio na samo bitne aplikacije. Sad ćemo vidjeti kakvo će stanje dalje biti. Imate jos kakav savjet?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @GjuroMish,

    Dobro ste postupili s kontrolom aplikacija. Kao nekakav zadnji korak možete pokušati povrat na tvorničke postavke. Ukoliko i tada problem bude prisutan, svakako obratite se servisu.

    Hvala.

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
  • zorzor

    Pozdrav,

    Korisnici Darko i GjuroMish dali ste na bonovima ili na pretplati?
    Pitam iz razloga jer su moji problemi počeli točno sa danom kad sam prešao na bonove.(A1)
    Od tog dana se troši baterija abnormalno.Prije prelaska na bonove sam bio na pretplati mreža A1 i nikakvih problema nije bilo.
    Jučer sam odlučio napokon odnijeti mob na servis , napunio sam ga , napravio backup i izvadio SIM karticu i ujutro me dočeka mob na 99%.
    Dok ovo pišem baterija mi je na 94%.
    Sve mi se čini da problem nije u uređaju ali zašto bi više trošilo bateriju na bonovima stvarno ne znam.
    Na A1 forumu ima još korisnika sa istim problemom od kad su prešli na bonove.

    lp

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Bok @zor,

    Zaista neobično, no valja isprobati :smile:
    Nadamo se da će se i @Darko i @GjuroMish javiti :wink:

    Lijep pozdrav,
    Marin
    Huawei Forum tim

    0
Prijavite se ili registrirajte kako bi komentirali.